eDreams
Hanne B
Anmeldelse av Oldevatn Camping
5,0 av 5 boblerAnmeldt 13. mars 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: juli 2022
Romtips: Nystekte rundstykker på morningen fra kiosken er et must! Husk å bestill kvelden før! Ta turen...
2.4 km fra Oldevatn Camping
    kr 1 648
14.7 km fra Oldevatn Camping
Se flere hoteller i Olden
Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Super beliggenhet og veldig trivelig personal. Hadde planer om å bli en natt, men bestemte oss fort for å ta en til. Kjørte oss fast første dagen og fikk hjelp med en gang. Mye for pengene da alt er inkludert (båt,paddleboard dusj o.l) Baderomsfasilitetene var rene og av høy standard. Anbefales på det varmeste og kommer gjerne tilbake.

Romtips: Vær tidlig da det blir fort fullt
Takk, Amalie Mikkelse... V
Anmeldt 25. juli 2022

Vi var veldig fornøyd med våres opphold på Oldenvatn camping! Flotte omgivelser, veldig hyggelig eiere, de var behjelpelig og hadde klart fersker rundstykker på morgen om en ønsket 😊 gratis utleie av diverse båter og sykler! Perfekt sted for små og store! Renholdet var også bra😊 vi kommer gjerne igjen🤩🤩🤩

Takk, NicoleO1620
Anmeldt 24. juli 2022

Rent, pent, vedlikeholdt. Ligger sjarmerende til ved oldevatn. Kano utleie, hoppetrampiline, kajakk, lekeplass, kiosk, fint for par, og supert for familier med barn! Anbefales! Gratis dusjing, det er ikke hverdagskost! Godt badevann.

Takk, cecilieh656
Anmeldt 21. juni 2022 via mobile enheter

Fint område på rolig sted og nær et nydelig vann. Flott utsikt. Hyggelig betjening. Svært rent. Ok kjøkken med kjøleskap, vannkoker, mikro og 4 gassbrennere. Bra dusj og wc. Mange ulike aktiviteter på stedet (både på vann og på land). Drar gjerne tilbake både med venner og familie.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, malinkalseth
Anmeldt 13. september 2021

En perle av en campingplass i nydelige omgivelser i Olden, med trivelig personale, renslige fasiliteter og utlån av både kajakk og båt helt gratis. Anbefales i aller høyeste grad og blir definitivt et førstevalg dersom vi befinner oss i området igjen.

Takk, annakN9714PS