Anmeldt 24. juli 2021

Det er absolutt ikke stedet å betale for en hotell opplevelse. Kanskje 50 år siden kunne dette stedet bli kalt hotell. Så udatert det er. Og max. 2 ⭐⭐ burde de kalle seg . På rommet var varmere enn ute, minst 28- 30 grader. Det var ikke mulig å puste nesten. Personalet var veldig kaldt og uhyggelig, spesielt manageren. De hilset ikke, aldri smilte. Frokosten var... og var ikke! Da vi kom for å spise, 45 min før 10,var ikke noe igjen. Bare egg!! Vi spiste 4 egg hver. Uten brød for det var gammel og hardt. Og til middag vi betalte 410 kr for en tynn steak av svin, ikke storfe som de sa det var. Forferdelig uansett! Og de hadde bare 2!!!!,2 retter å velge mellom?! Er det mulig?! Uansett, det er et sted jeg anbefaler å unngå!!! Eneste bra ting var utsikten, men de har ingenting med det å gjøre....

1  Takk, angelarZ4358XB
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Vi følte oss ikke velkomne.
Det var Ikke mat å få.
Vi ble henvist til annet sted 500 meter unna for servering. - Det var heller ikke åpent.
Lakenet på senga dekket ikke over madrassen slik at der måtte hentes ekstra fra resepsjonen.
( Men, utsikten var flott)

Takk, janotto67
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Helt greit rom for en natt. Rommet var rent. Lite og utdatert bad med dusjforheng. Parkeringsplassen var full, så vi måtte parkere på en gressplen ved innkjørsel, anbefaler å ikke ankomme sent på kvelden. Vi ble vekket klokken 4 om morgenen av måker på taket utenfor rommet. Det mest skuffende var frokosten. Dårlig utvalg, kjipt pålegg, tørre brødskiver, og ingen speilegg / bacon. Dette var skuffende når prisen var nesten 2000kr for en natt. Personalet var imøtekommende.

Takk, frankoveg
Anmeldt 17. august 2020

Hotellet er jo rett og slett et nedslitt pensjonat men med en hyggelig resepsjonist, først måtte vi bytte rom da det ikke var rengjort for støv og snusbleie i askebegeret. Badekaret var det kun plass til å stå og dusje i ..... det var ikke opplyst at de sett i lys av at de tok nesten 2000 kr natta at de serverte pensjonatfrokost dvs. ikke speilegg og bacon osv., kun noen overkokte egg som var grå innvendige. De skyldte på corona viruset, men det holder ikke i dette tilfellet. Kommer ikke tilbake!

Romtips: Velg et annet overnattingssted.
Takk, Hallstein E
Anmeldt 15. august 2020

Dårlig lukt på rommet. Råtelukt på bad og sønnen min fikk problemer med pusten. Mulig det kan komme av fukt på bad. Anbefaler ikke dette stedet. Mulig vi var uheldig med vårt rom. Anbefaler at hotellet tar en oppgrader på rommene

Takk, Sommertur2020