Priceline
Agoda.com
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Maten var lite variert og lite innbydende generelt. Noe av kjøttpålegg fremsto dessuten gammelt eller inntørket, egg var seigt og dårlig tilberedt. Rommet var gammelt og utdatert, luktet mugg, sprekk i dør, balkongmøbler i gammel plast som knapt egnet seg for å sitte på. Dessuten var det svært lytt både fra vannrører, kjøkkenmaskiner og annet som gjorde at vi ble vekket svært tidlig, i tillegg fikk vi avtrekk fra kjøkken med lukt direkte inn på vårt rom. Vi hadde også problemer med naboer som vekket oss midt på natten med høylydt uteaktivitet, noe hotellet tok tak i først da vi ringte og klaget. Vi fikk ingen uoppfordet, oppriktig eller ektefølt beklagelse fra hotellet.
Det var dessuten svært dårlig tilrettelagt for smittevern i matsal.

Romtips: Ta heller inn på camping
Takk, Geir V
Anmeldt 24. juli 2021

Det er absolutt ikke stedet å betale for en hotell opplevelse. Kanskje 50 år siden kunne dette stedet bli kalt hotell. Så udatert det er. Og max. 2 ⭐⭐ burde de kalle seg . På rommet var varmere enn ute, minst 28- 30 grader. Det var ikke mulig å puste nesten. Personalet var veldig kaldt og uhyggelig, spesielt manageren. De hilset ikke, aldri smilte. Frokosten var... og var ikke! Da vi kom for å spise, 45 min før 10,var ikke noe igjen. Bare egg!! Vi spiste 4 egg hver. Uten brød for det var gammel og hardt. Og til middag vi betalte 410 kr for en tynn steak av svin, ikke storfe som de sa det var. Forferdelig uansett! Og de hadde bare 2!!!!,2 retter å velge mellom?! Er det mulig?! Uansett, det er et sted jeg anbefaler å unngå!!! Eneste bra ting var utsikten, men de har ingenting med det å gjøre....

1  Takk, angelarZ4358XB
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Vi følte oss ikke velkomne.
Det var Ikke mat å få.
Vi ble henvist til annet sted 500 meter unna for servering. - Det var heller ikke åpent.
Lakenet på senga dekket ikke over madrassen slik at der måtte hentes ekstra fra resepsjonen.
( Men, utsikten var flott)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, janotto67
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Helt greit rom for en natt. Rommet var rent. Lite og utdatert bad med dusjforheng. Parkeringsplassen var full, så vi måtte parkere på en gressplen ved innkjørsel, anbefaler å ikke ankomme sent på kvelden. Vi ble vekket klokken 4 om morgenen av måker på taket utenfor rommet. Det mest skuffende var frokosten. Dårlig utvalg, kjipt pålegg, tørre brødskiver, og ingen speilegg / bacon. Dette var skuffende når prisen var nesten 2000kr for en natt. Personalet var imøtekommende.

Takk, frankoveg
Anmeldt 17. august 2020

Hotellet er jo rett og slett et nedslitt pensjonat men med en hyggelig resepsjonist, først måtte vi bytte rom da det ikke var rengjort for støv og snusbleie i askebegeret. Badekaret var det kun plass til å stå og dusje i ..... det var ikke opplyst at de sett i lys av at de tok nesten 2000 kr natta at de serverte pensjonatfrokost dvs. ikke speilegg og bacon osv., kun noen overkokte egg som var grå innvendige. De skyldte på corona viruset, men det holder ikke i dette tilfellet. Kommer ikke tilbake!

Romtips: Velg et annet overnattingssted.
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Hallstein E