Anmeldt 2. august 2021

Vi bestilte to "Olden biff", og fikk forklart at det var ytrefilet. Det var ikke det vi fikk servert. Vi fikk servert en tynn entrecôte. Overrasket over at de i det hele tatt spurt hvordan vi ville ha den. Vi fikk den ikke servert som medium, selv om vi ba om det. Senere samme kveld ble menyen endret slik at det sto entrecôte i steden for biff på den. Prisen var dog den samme, kr 395,- som er i overkant for denne retten. Veldig skuffende at de ikke serverer det de beskriver, vi spurte spesifikt hva slags biff de serverte før bestilling.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 816kaia
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Litt slitt og middels mat til høye priser. Lite valg for "ungdommer" i menyen.
Fin beliggenhet for å opplevelser og turer i fantastisk natur, trivelige ansatte i resepsjon og frokost. Gode senger på rommet.

Takk, Tom B H
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Maten var lite variert og lite innbydende generelt. Noe av kjøttpålegg fremsto dessuten gammelt eller inntørket, egg var seigt og dårlig tilberedt. Rommet var gammelt og utdatert, luktet mugg, sprekk i dør, balkongmøbler i gammel plast som knapt egnet seg for å sitte på. Dessuten var det svært lytt både fra vannrører, kjøkkenmaskiner og annet som gjorde at vi ble vekket svært tidlig, i tillegg fikk vi avtrekk fra kjøkken med lukt direkte inn på vårt rom. Vi hadde også problemer med naboer som vekket oss midt på natten med høylydt uteaktivitet, noe hotellet tok tak i først da vi ringte og klaget. Vi fikk ingen uoppfordet, oppriktig eller ektefølt beklagelse fra hotellet.
Det var dessuten svært dårlig tilrettelagt for smittevern i matsal.

Romtips: Ta heller inn på camping
Takk, Geir V
Anmeldt 24. juli 2021

Det er absolutt ikke stedet å betale for en hotell opplevelse. Kanskje 50 år siden kunne dette stedet bli kalt hotell. Så udatert det er. Og max. 2 ⭐⭐ burde de kalle seg . På rommet var varmere enn ute, minst 28- 30 grader. Det var ikke mulig å puste nesten. Personalet var veldig kaldt og uhyggelig, spesielt manageren. De hilset ikke, aldri smilte. Frokosten var... og var ikke! Da vi kom for å spise, 45 min før 10,var ikke noe igjen. Bare egg!! Vi spiste 4 egg hver. Uten brød for det var gammel og hardt. Og til middag vi betalte 410 kr for en tynn steak av svin, ikke storfe som de sa det var. Forferdelig uansett! Og de hadde bare 2!!!!,2 retter å velge mellom?! Er det mulig?! Uansett, det er et sted jeg anbefaler å unngå!!! Eneste bra ting var utsikten, men de har ingenting med det å gjøre....

1  Takk, angelarZ4358XB
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Vi følte oss ikke velkomne.
Det var Ikke mat å få.
Vi ble henvist til annet sted 500 meter unna for servering. - Det var heller ikke åpent.
Lakenet på senga dekket ikke over madrassen slik at der måtte hentes ekstra fra resepsjonen.
( Men, utsikten var flott)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, janotto67