Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et helt supert campingområde rett i vasskanten til Oldenvatnet, med skikkelig serviceinnstilte ansatte og utsikt til flere armer av Jostedalsbreen. Toalettene og dusjene er rene, og gratis kajakkutleie. 10/10 would reccomend!

Takk, Kjetil Vangstad Ø
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Camping perfekt beliggende ved det turkise Oldenvatnet med utsikt til Briksdalsbreen. Campingplasser, krakker og bord helt nede til vannet. Hyggelig vertskap som yter god service. Rene og pene fasiliteter. Mulighet for å låne kano, robåt og tråbåt inkludert i prisen. Mulighet for fiske, bading og grilling på brygga. Svært fornøyd med oppholdet.

Takk, Sarahreiser
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

En herlig, ren og pen campingplass i vakre Oldedalen med alle fasiliteter. Beste beliggenhet i Norge, med utsikt rett opp på Briksdalsbreen.
Utlån av robåter, pedalbåter og kanoer. Vannet er forfriskende iskaldt å bade i.
Trivelige og hjelpsomme eiere.

Takk, 534birgitteh
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Beliggenheten er helt fantastisk. En campingplass jeg anbefaler på det varmeste. Her kan man virkelig senke skuldrene og nyte ferien. Rent og pent og den beste campingen jeg har vært på til nå. Jeg kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Tina-Mari T
Anmeldt 27. august 2017

Olden Camping Gytri er en av landets finest beliggende campingplasser. Campingen ligger langs Oldevatnets bredde. Fantastisk postkort utsikt. Flott og rent sanitæranlegg.
Eneste minuset er at solen går tidlig ned på kvelden grunn av de høye fjellene rundt.

Dato for oppholdet: august 2017
3  Takk, BjR1956