Priceline
    25.9 km fra Olden Camping
    27.9 km fra Olden Camping
    Se flere hoteller i Olden
    Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Helt nydelig lokasjon med både fine og rene fasiliteter. Passet bra å slå opp telt og sove for to personer med hund. Godt å bade i kaldt vann! De har gratis utlån av kanoer, sit-on-top kajakker, robåt og sikkert enda mer vi ikke fikk med oss.

Takk, jensfredrikn
    Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Bodde i campinghytte uten dusj og do, to små barn, to ungdommer og to voksne. Sengeplasser til 6, men 5 dyner? Plassbygde køyesenger, men uten sengehest og litt vanskelig adkomst. Sovesofaen var ikke god akkurat...
    Nydelig utsikt fra hytta, grei avstand til sanitærbygg som var rent og pent. Alt var generelt pent og velholdt. Pluss for bålpanner, tilgjengelig ved, fine utemøblement og gratis utlån av båter og trebåter
    Nydelig sted!

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, Lillegro
    Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt, flott vann, god pris, god lokalsjon, godt renhold, hyggelig betjening, gratis utleie av båt/kano, grillsteder, bålpanne med gratis ved, trampoline for ungene! Mye for pengene her! Anbefales!

2  Takk, Anettlia
    Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Camping med meget fin beliggenhet ved Oldevatne med utsikt innover dalen til starten turløypa til briksdalsbreen. Mye å finne på i kort avstand. Vi dro blant annet til raksetra, lovatne og briksdalsbreen.
    Gode sanitæranlegg som ble holdt rene stortsett hele dagen +for familie rommet med dusj, praktisk for oss med små barn.
    Muligheter for å låne både båt, kano og trå båter. Artig for barna. Fikk fisk mens vi prøvde trå båten.
    Fikk man fisk var det lagt til rette for egen benk utenfor kjøkkenet for å gjøre opp fisken.
    Stor trivdes på camping så ble der i 3 dager, fungerte godt å ligge i telt der.
    Grillpanner(ved stilte eier med), trampoliner var også noe av tilbudet.
    Utrolig trivelig vertskap, som man lett slo av en prat med. Dette har også mye å si, så man føler seg velkommen.
    Dette er en plass vi garantert kommer tilbake til.

Takk, trondag
    Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Var på tur fra onsdag til søndag, ble anbefalt å ta en tur på Gryti camping og hvilken plass det var fantastiske eigere rent og trivelig sanitærannleg fikk låne båt sånn at vi kunne fiske litt. Været er det ingen som kan styre men flere dager med sol er fasiten. Der er også et partytelt og en gapahuk som kan brukes om været ikke er helt på lag, noen turstier er det også om det faller i smak

Dato for oppholdet: mai 2020
    1  Takk, abY5401KV