Anmeldt 7. august 2020

Flott campingplass som ligger veldig fint til ved Oldenvannet. Grunnet litt kommunikasjonstrøbbel med venninne som foretok bookingen ble det litt kjedelig opplevelse for oss. Booket overnatting men var ikke ledig ved vannet, og derfor gikk vi til nabocampingen som var vel så fin og hvor det var ledig ved vannet. Kom tilbake 4 minutter etter bookingen var gjort for å høre om det var mulig å få igjen pengene - fikk da beskjed om at det ikke var mulig og at vi måtte sjekke bedre neste gang.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 648cathrinel
Anmeldt 3. august 2020

Kom til campingen før rushet og det trivelige vertskapet/eierne loset oss til et utsøkt sted å sette opp lavvoen. Utsikten fra åpningen til vannet og breen var magisk. Imøtekommende og smilende vertskap er gull verdt, og campingen ligger veldig godt til for turer både i nærområdet og en kort tur til Loen. Fiske var ikke å skryte av, men å kunne låne båt for rolig tur i det kalde brevannet var en fin opplevelse for hele familien. Anbefaler Olden camping Gytri på det varmeste! Rent og fint!

Takk, jornstonewood
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Helt nydelig lokasjon med både fine og rene fasiliteter. Passet bra å slå opp telt og sove for to personer med hund. Godt å bade i kaldt vann! De har gratis utlån av kanoer, sit-on-top kajakker, robåt og sikkert enda mer vi ikke fikk med oss.

Takk, jensfredrikn
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Bodde i campinghytte uten dusj og do, to små barn, to ungdommer og to voksne. Sengeplasser til 6, men 5 dyner? Plassbygde køyesenger, men uten sengehest og litt vanskelig adkomst. Sovesofaen var ikke god akkurat...
Nydelig utsikt fra hytta, grei avstand til sanitærbygg som var rent og pent. Alt var generelt pent og velholdt. Pluss for bålpanner, tilgjengelig ved, fine utemøblement og gratis utlån av båter og trebåter
Nydelig sted!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Lillegro
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt, flott vann, god pris, god lokalsjon, godt renhold, hyggelig betjening, gratis utleie av båt/kano, grillsteder, bålpanne med gratis ved, trampoline for ungene! Mye for pengene her! Anbefales!

2  Takk, Anettlia