Anmeldt 19. august 2020

Fantastisk flott campingplass i naturskjønne omgivelser. Her kan man virkelig finne roen. Mange flotte stier rundt campingplassen. Hyggelige eiere som virkelig står på for å gi gjestene sine det lille ekstra. Ren campingplass og tillat med hund. Vi kommer gjerne igjen ❤️

Takk, katjus123
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Koselig sted, super beliggenhet. God stemning, flotte fasiliteter og aktivitetstilbud. Nydelig utsikt. Campinghytte i moderne stil, med flott utsikt, uteplass, rent og pent kjøkken, praktiske køyesenger og god sovesofa. Fine muligheter for fiske, fra land eller båt. Flotte uteplasser for bespisning og utsikt. Bra service og fint lekeområde for barn i skolealder. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, SiEdHo
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Ble sjarmert fra første start! Fantastisk beliggenhet, rent og flott, gratis utleie av trøbåt eller båter, vakre naturstier med fossefall, helt super service fra første telefonsamtale til vi dro! Her kommer vi igjen!!!!

Takk, 302camillaf
Anmeldt 7. august 2020

Flott campingplass som ligger veldig fint til ved Oldenvannet. Grunnet litt kommunikasjonstrøbbel med venninne som foretok bookingen ble det litt kjedelig opplevelse for oss. Booket overnatting men var ikke ledig ved vannet, og derfor gikk vi til nabocampingen som var vel så fin og hvor det var ledig ved vannet. Kom tilbake 4 minutter etter bookingen var gjort for å høre om det var mulig å få igjen pengene - fikk da beskjed om at det ikke var mulig og at vi måtte sjekke bedre neste gang.

Takk, 648cathrinel
Anmeldt 3. august 2020

Kom til campingen før rushet og det trivelige vertskapet/eierne loset oss til et utsøkt sted å sette opp lavvoen. Utsikten fra åpningen til vannet og breen var magisk. Imøtekommende og smilende vertskap er gull verdt, og campingen ligger veldig godt til for turer både i nærområdet og en kort tur til Loen. Fiske var ikke å skryte av, men å kunne låne båt for rolig tur i det kalde brevannet var en fin opplevelse for hele familien. Anbefaler Olden camping Gytri på det varmeste! Rent og fint!

Takk, jornstonewood