Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en av de fineste campingplassene jeg har vært på! Vi kunne slå opp teltet helt med vannet, de hadde et godt kjøkken, kjøleskap og til og med stor fryser vi kunne legge tingene våres. Vi fikk leid båt gratis og det var hyggelige folk som jobbet her som fikk ordnet opp i et problem vi hadde med naboteltet.

Anbefaler plassen på det sterkeste.

Takk, Kinemonsvik
roger Sveum, Eier på Olden Camping Gytri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Perfekt for telt og camping! Vi var der en natt i telt. God service og bra campingfasiliteter, det var rent og ryddig. Masse sitteplasser ute, gassgrill og bålpanne. Mulig å låne ulike båter. Anbefales!

Takk, Line_jorg

Tusen takk

Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Fin camping i fantastiske omgivelser.
Trivelig vertskap hjelpsomme med tur tips både i nærområdet og litt lenger unna.
Rent og fint sanitæranlegg og kjøkken.
Topp plass og bo, nært Briksdalsbreen. Kort vei til Rakssetra og Loen skylift(stengt når vi var der)
Anbefalles virkelig

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, terje s
Anmeldt 19. august 2020

Fantastisk flott campingplass i naturskjønne omgivelser. Her kan man virkelig finne roen. Mange flotte stier rundt campingplassen. Hyggelige eiere som virkelig står på for å gi gjestene sine det lille ekstra. Ren campingplass og tillat med hund. Vi kommer gjerne igjen ❤️

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, katjus123
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Koselig sted, super beliggenhet. God stemning, flotte fasiliteter og aktivitetstilbud. Nydelig utsikt. Campinghytte i moderne stil, med flott utsikt, uteplass, rent og pent kjøkken, praktiske køyesenger og god sovesofa. Fine muligheter for fiske, fra land eller båt. Flotte uteplasser for bespisning og utsikt. Bra service og fint lekeområde for barn i skolealder. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, SiEdHo