Agoda.com
kr 3 100
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
eDreams
15.5 km fra Olden Camping
0.0 km fra Olden Camping
Se flere hoteller i Olden
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

For en plass😊stille og rolig og teltplass helt nede ved oldevatnet! Dette er plassen for ro i sjela vekk fra turistmaskineriet i nærområdet!
Beliggenheten er helt til å forelske seg i, rene og fine sanitærforhold, tilrettelagt med uteplasser, gratis lån av kajakk og robåt og tråbåt.
Drives av en syperhyggelig og serviceinnstilt ektepar som gjør alt de kan for å gjøre det beste av oppholdet. Butikk i resepsjon og nystekte rundstykker kan bestilles dagen før😊
Dette stedet skal vi tilbake til🙌🏻🙌🏻

Takk, Line_msr
roger Sveum, Eier på Olden Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk for fine ord.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en av de fineste campingplassene jeg har vært på! Vi kunne slå opp teltet helt med vannet, de hadde et godt kjøkken, kjøleskap og til og med stor fryser vi kunne legge tingene våres. Vi fikk leid båt gratis og det var hyggelige folk som jobbet her som fikk ordnet opp i et problem vi hadde med naboteltet.

Anbefaler plassen på det sterkeste.

Takk, Kinemonsvik

Tusen takk😊😊

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Perfekt for telt og camping! Vi var der en natt i telt. God service og bra campingfasiliteter, det var rent og ryddig. Masse sitteplasser ute, gassgrill og bålpanne. Mulig å låne ulike båter. Anbefales!

Takk, Line_jorg

Tusen takk😊

Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Fin camping i fantastiske omgivelser.
Trivelig vertskap hjelpsomme med tur tips både i nærområdet og litt lenger unna😀.
Rent og fint sanitæranlegg og kjøkken.
Topp plass og bo, nært Briksdalsbreen. Kort vei til Rakssetra og Loen skylift(stengt når vi var der)🙈
Anbefalles virkelig

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, terje s
Anmeldt 19. august 2020

Fantastisk flott campingplass i naturskjønne omgivelser. Her kan man virkelig finne roen. Mange flotte stier rundt campingplassen. Hyggelige eiere som virkelig står på for å gi gjestene sine det lille ekstra. Ren campingplass og tillat med hund. Vi kommer gjerne igjen ❤️

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, katjus123