Priceline
  • Hotels.com
25.8 km fra Olden Camping
Se flere hoteller i Olden
Anmeldt 1. august 2021

Jeg og en venninne var her på en liten ferie i slutten av juli. Super koselig og nydelig plass inne i Oldedalen! Veldig hyggelige drivere av campingen som møtte oss med et smil og super service. Meget fornøyde. Fikk også opplevd oldevatnet på en magisk måte da campingen hadde leie av kajakk inkludert i prisen. Veldig fint med litt sittegrupper rundt omkring så man kunne sitte nede ved vannet å kose seg. Kommer til å anbefale denne campingen videre, mye pga driverne.

Takk, ingridhaugen97
roger Sveum, Eier på Olden Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen hjertelig takk.

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

For en plass😊stille og rolig og teltplass helt nede ved oldevatnet! Dette er plassen for ro i sjela vekk fra turistmaskineriet i nærområdet!
Beliggenheten er helt til å forelske seg i, rene og fine sanitærforhold, tilrettelagt med uteplasser, gratis lån av kajakk og robåt og tråbåt.
Drives av en syperhyggelig og serviceinnstilt ektepar som gjør alt de kan for å gjøre det beste av oppholdet. Butikk i resepsjon og nystekte rundstykker kan bestilles dagen før😊
Dette stedet skal vi tilbake til🙌🏻🙌🏻

Takk, Line_msr
roger Sveum, Eier på Olden Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk for fine ord.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en av de fineste campingplassene jeg har vært på! Vi kunne slå opp teltet helt med vannet, de hadde et godt kjøkken, kjøleskap og til og med stor fryser vi kunne legge tingene våres. Vi fikk leid båt gratis og det var hyggelige folk som jobbet her som fikk ordnet opp i et problem vi hadde med naboteltet.

Anbefaler plassen på det sterkeste.

Takk, Kinemonsvik

Tusen takk😊😊

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Perfekt for telt og camping! Vi var der en natt i telt. God service og bra campingfasiliteter, det var rent og ryddig. Masse sitteplasser ute, gassgrill og bålpanne. Mulig å låne ulike båter. Anbefales!

Takk, Line_jorg

Tusen takk😊

Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Fin camping i fantastiske omgivelser.
Trivelig vertskap hjelpsomme med tur tips både i nærområdet og litt lenger unna😀.
Rent og fint sanitæranlegg og kjøkken.
Topp plass og bo, nært Briksdalsbreen. Kort vei til Rakssetra og Loen skylift(stengt når vi var der)🙈
Anbefalles virkelig

Dato for oppholdet: september 2020