Anmeldt 14. juli 2022 via mobile enheter

Var for første gang innom for 2år siden, la da i telt 2 dager.
Denne gangen leide vi oss tak over hodet, pga regnvær. Hyttene var utleid, men ble tilbudt campingvogn med fortelt.
Magisk for en reisende familie etter noen dager i regnvær og telt .
Vertskapet er meget hyggelige, noe av hoved årsaken til gjentakelsen.
Sanitæranlegg i kjempe gode, godt merket og rene og pene.
Måtte ut med tråbåtene med ungene denne gangen å.
Dette er en camping med utrolig koselige rammer, høystandard og perfekt beliggenhet.
Kommer tilbake, det er sikkert

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, trondag
Roger Sveum, Eier på Olden Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2022

Tusen takk, veldig hyggelig att dere kom tilbake. Håper vi ser dere flere ganger :-)

Anmeldt 11. juli 2022 via mobile enheter

Hadde et supert opphold på Olden Camping Gytri. Vi hadde hytte 3, som er av de minste. Det som får campingen til å stikke seg ut er at den ser vesentlig triveligere ut innvendig og holder en høyere standard på innsiden enn mange andre campinghytter jeg har vært på.
Annet positivt:
+ Det er veldig fint og rent på toalettene.
+Mot betaling kan man få ladet elbilen sin her.
+ Gjester låner tråbåt, kano og kajakk gratis.
+ Man kan bestille nybakte brød for 45 kr som man henter ca 8.30 om morgenen.

Romtips: Det er en Camping ca 200 meter før Olden Camping Gytri, som har et ganske lignende navn. Pass på å kjør til riktig camping 😉
Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, tinaaP4830CJ

Tusen takk, velkommen tilbake :-)

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Utrolig søt liten hytte. Rett ved vannet med fantastisk utsikt. Når man har leid hytte etc. får man låne kano, tråkkebåt osv gratis som er et utrolig bra tilbud. Det er mulighet for å bestille ferskt bakverk til morningen. Utrolig hyggelig personalet.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Roam63118092363

Tusen takk :-)

Anmeldt 1. august 2021

Jeg og en venninne var her på en liten ferie i slutten av juli. Super koselig og nydelig plass inne i Oldedalen! Veldig hyggelige drivere av campingen som møtte oss med et smil og super service. Meget fornøyde. Fikk også opplevd oldevatnet på en magisk måte da campingen hadde leie av kajakk inkludert i prisen. Veldig fint med litt sittegrupper rundt omkring så man kunne sitte nede ved vannet å kose seg. Kommer til å anbefale denne campingen videre, mye pga driverne.

Takk, ingridhaugen97
roger Sveum, Eier på Olden Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen hjertelig takk.

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

For en plass😊stille og rolig og teltplass helt nede ved oldevatnet! Dette er plassen for ro i sjela vekk fra turistmaskineriet i nærområdet!
Beliggenheten er helt til å forelske seg i, rene og fine sanitærforhold, tilrettelagt med uteplasser, gratis lån av kajakk og robåt og tråbåt.
Drives av en syperhyggelig og serviceinnstilt ektepar som gjør alt de kan for å gjøre det beste av oppholdet. Butikk i resepsjon og nystekte rundstykker kan bestilles dagen før😊
Dette stedet skal vi tilbake til🙌🏻🙌🏻

Takk, Line_msr
roger Sveum, Eier på Olden Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk for fine ord.