Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Sov over en natt i telt med to venninner og vi hadde en helt fantastisk opplevelse. Fantastisk natur i vannkanten til Oldevatnet. Dagfinn, eieren av Gryta Camping var en utrolig hyggelig mann som gjorde oppholdet veldig bra. Som gjest kan man låne båt gratis, noe som gjør at man får en fantastisk opplevelse av Oldevatnet og de flotte fjellene rundt.
Anbefales på det sterkeste.

Takk, eirin_100
Anmeldt 14. juli 2020

Nydelig sted med utsikt til grønnblått vann og høye fjell. Ekstra hyggelig betjening og praktisk med tilgang til toalett, dusjer. Du får også låne kano/tråbåt og robåt gratis på stedet. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, lineo634
Anmeldt 6. august 2018

Andre gangen jeg har teltet her. Uslåelig beliggenhet med fantastisk utsikt og kort vei til Briksdalsbreen. Også andre turmuligheter rett ved. Fine fasiliteter og veldig koselig personale. Man kan også leie robåter og tråbåter gratis.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Regina S
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold her. Det ligger meget bra til i forhold til besøk på Briksdalsbreen, på et sted der solen holder seg litt lenger på kvelden. Felles stor grillplass med stort partytelt og med gratis båtutleie til gjestene. En fordel er det også at du kan velge å ligge på steder på plassen, hvor bruset av vann ikke er for øredøvende. Stell godt med de flotte bukkene. De er meget snille og anhengelige ved forsiktig tilnærming. Rene og pene fasiliteter og hyggelig personale.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 594karinv
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Helt OK campingplass med nydelig utsikt over vannet og breen. Her er mange campingplasser å velge mellom og de er sikkert svært like alle sammen. Men denne hadde to flotte geiter.
Selger ikke øl, og hadde ikke et fungerende wifi nett.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, ArvidA114