Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

En vakker plass nydelig ved vannet.
Personalet og servicen får full score. En plass hvor du blir ønsket velkommen med et smil og en vilje til å gjøre absolutt alt for deg.
Har ikke vært på servicebygget, så kan ikke si noe om dette.
Grei tømmeplass for gråvann og wc.

Takk, Fearless381853
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

En av de vakreste steder på denne jord.
Gryta camping er som alltid stedet vi overnatter i bobil.
Rene lokaler, ryddig område, hyggelig personal.
Båtutleie inkludert i pris.
Wifi likedan.
Vi kommer garantert tilbake.

Takk, Safari322676
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Jeg og en venninne valgte denne campingplassen for å slå opp telt for 3 netter. Eieren av stedet fremstår svært vennlig og gir god service. En får selv velge hvor en vil slå opp telt og det er svært mange fine plasser helt nede ved vannet. Grei plass mellom teltene, får ikke følelsen av å bo oppå hverandre.

Campingen tilbyr strøm og et ok sanitæranlegg til en billig sum. Betaler 250 for telt plass per døgn, mye rimeligere en naboen (Gytri camping) som skal ha 400 kroner per døgn.

Takk, bodiln744
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi var her 3 døgn med telt. Syns det var herlig at vi selv fikk velge hvor vi ville sette opp teltet utifra hvor det var ledig, romslig mellom plassene var det også. Første natta var det ikke ledig helt med vannet, så da flyttet vi ned når formiddagen kom og flere reiste. Vil si dette er en unik campingplass med en fantastisk utsikt. Båter til leie, og muligheter til å bade rett fra campen i nydelig vann. Vanvittig hyggelig eier, og god service. Kan bare anbefales

Takk, 648cathrinel
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Sov over en natt i telt med to venninner og vi hadde en helt fantastisk opplevelse. Fantastisk natur i vannkanten til Oldevatnet. Dagfinn, eieren av Gryta Camping var en utrolig hyggelig mann som gjorde oppholdet veldig bra. Som gjest kan man låne båt gratis, noe som gjør at man får en fantastisk opplevelse av Oldevatnet og de flotte fjellene rundt.
Anbefales på det sterkeste.

Takk, eirin_100