Strålende mottagelse, lettpadlede kajakker i storslått natur!

Vi fikk en hyggelig mottagelse av Oddbjørn som tilbød oss to Riot kajakker med senkekjøl. I... les mer

Anmeldt 2 uker siden
296bentem
Enkel og trivelig kajakkutleie!

Anmeldt 31. juli 2021
tuvaub

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Olden
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fint å oppleve Loen og Olden fra vannet, det er en annen opplevelse enn å springe opp topper eller ta skyliften. Det var lett å parkere og finne frem til utleier via informasjon i mail dersom man forhåndsbetaler (noe som også var enkelt og greit). Hyggelige og imøtekommende eiere

Takk, tuvaub
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og kona hadde lust å prøve oss på SUP og etter er søk på nettet fant vi WildOslo.

Vi booket alt via hjemmesiden til WildOslo og dagen etterpå kjørte vi til Langen.

Etter å ha parkert bilen ved garasjen hentet vi SUP’ene, årer og redningsvester. Alt fantes på plass og var lett å finne.

Vi hadde sen noen fine timer på sjøen i strålende sol og fine forhold.

Vi kommer absolutt tilbake hit en annen gang for å prøve oss på kajakk.

Anbefaler WildOslo på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 177jesperk
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint for nybegynnere. Stødige kajakker og stille vann. Vi hadde veldig fint vær og herlig badetemperatur. Muligheter både å bade fra strand og hoppe fra klipper. Henting og levering av kajakker var enkelt og greit.

Takk, bj_rgw2014
Anmeldt 15. juli 2021

Fungerte utmerket for en 4-timers tur med kano med familien på fire. Langen er nydelig med gode bademuligheter. Barnas første kanotur og det ga mersmak.

Takk, ericmY4554RE
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Veldig ordentlig og bra opplegg, god informasjon på forhånd og en nydelig og gjestfri vert! Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, SusannaKorp