“Dårlige greier”
Anmeldelse av Yris

Yris
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Olden
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Relativt dårlig pizza på kjøpebunn. Vomfyll. Servitøren var lite imøtekommende, virket ikke som hun var spesielt glad i jobben sin. Koselig å sitte ute.

Takk, vilovik

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Mest smakløse pizzaen vi har smakt i vårt liv. Vi var tre par. Bestilte tre ulike pizzaer, ingen av de smakte noe som helst. Betjeningen var svært lite imøtekommende, viste liten interesse eller stolthet for arbeidet sitt. Betjeningen virket mest interessert i å ikke ha noen gjester.

1  Takk, dordischou
Anmeldt 27. juli 2021

Dårlig fæl pizza og brent dårlig biffsnadder. De var i tillegg utsolgt for mye av menyen. Anbefaler ikke dette stedet.

1  Takk, HanneW9
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fersk og god lunsj. God service og nysmurte rekesmørbrød og Horn. Smurte nydelige glutenfrie rekesmørbrød. Anbefales på det sterkeste!

Takk, tovemettea
Anmeldt 17. juli 2021

Bestilte margarita pizza da vi tenkte det var et sikkert måltid vi ville like. Pizzaen smakte ketchup og hadde en gummi-konsistens. Vi spiste 1 stykke av pizzaen totalt. Etter å ha bestemt oss for å klage på maten gikk restaurant-sjefen umiddelbart i forsvar med sterkt skepsis og misnøye mot oss. Vi fikk ikke full tilbakebetaling som spurt, men 100kr i erstatning. Det endte med ett dyrt pizzastykke.

2  Takk, 474lener

Reisende som så på Yris, så også på

Olden, Stryn kommune

Har du vært i Yris? Del dine erfaringer!