“Tvilsom opplevelse”
Anmeldelse av Yris

Yris
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Olden
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi var på vei nordover, og gjorde en kort stopp hos Yris cafe i Olden for en kopp kaffi. Det var automat kaffi, men kun med et valg - regularitet coffe. Lokasjon var bra. Uteområdet hvor du kunne stutte både under tak og i det fri, var pyntet med mye blomster. Det gjorde at atmosfæren var innbydande. Det som trakk ned var toalett fasilitetene. De var elendig. Dårlig renhold. Matrester på golvet. Slikt inntrykk gjer til at en bli usikker om dette også er standarden for resten av fasilitetane - eksempelvis kjøkkenet. Dessverre, derfor kan jeg ikke rekommandere kafeen.

2  Takk, AndersZorn

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Relativt dårlig pizza på kjøpebunn. Vomfyll. Servitøren var lite imøtekommende, virket ikke som hun var spesielt glad i jobben sin. Koselig å sitte ute.

Takk, vilovik
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Mest smakløse pizzaen vi har smakt i vårt liv. Vi var tre par. Bestilte tre ulike pizzaer, ingen av de smakte noe som helst. Betjeningen var svært lite imøtekommende, viste liten interesse eller stolthet for arbeidet sitt. Betjeningen virket mest interessert i å ikke ha noen gjester.

1  Takk, dordischou
Anmeldt 27. juli 2021

Dårlig fæl pizza og brent dårlig biffsnadder. De var i tillegg utsolgt for mye av menyen. Anbefaler ikke dette stedet.

1  Takk, HanneW9
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fersk og god lunsj. God service og nysmurte rekesmørbrød og Horn. Smurte nydelige glutenfrie rekesmørbrød. Anbefales på det sterkeste!

Takk, tovemettea

Reisende som så på Yris, så også på

Olden, Stryn kommune

Har du vært i Yris? Del dine erfaringer!