“Kald Pizza! Biffen var ok”
Anmeldelse av Mølla Gjestehus

Mølla Gjestehus
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Olden
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kald Pizza! Biffen var ok men for den prisen bør det forventes mere. Vi ringte og bestilte men bordet var tilfeldig og ikke pyntet som mange andre bord var

1  Takk, 106bj_rnt

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Møtte noen venner til lunsj på Mølla. God mat, det var godt vær så vi satt ute og spiste. Anbefales.

Takk, ztig65
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Fin atmosfære og hyggelige ansatte. Maten var ok. Vi bestillte kylling og entrecôte. Kunne ha vært en annen saus til maten. Veldig dyr pris i forhold til hva en fikk servert.

1  Takk, 696elisabethf
Anmeldt 19. juni 2020

Spiste en meget god kyllingfilet. Delikat anrettet, servert med god saus, grønnsaker, sopp og salat. Veldig hyggelig betjening og flott beliggenhet. Prisen meget bra.

Takk, hamar0202
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Ikke så særlig engasjerte ansatte selvom det var sent på kvelden, fin utsikt mot sjøen, ikke mot selve bygget. Hvor det ligger boss, ledninger og tomme flasker. Har vært på mange bedre steder. Ville ikke anbefalt dette stedet for en kveldsstund.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, sunakko m

Reisende som så på Mølla Gjestehus, så også på

Olden, Stryn kommune

Har du vært i Mølla Gjestehus? Del dine erfaringer!