“Nesten 2 timers besøk”

Mølla Gjestehus
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Olden
Anmeldt 17. juli 2020

Kom klokken 19.00
Servert 15-20min etter vi var plassert ved bordet. Ventet 1time og 30min på mat.
Hamburgeren var så som så. Pommfrien var god.

1  Takk, 324espenh

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kald Pizza! Biffen var ok men for den prisen bør det forventes mere. Vi ringte og bestilte men bordet var tilfeldig og ikke pyntet som mange andre bord var

1  Takk, 106bj_rnt
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Møtte noen venner til lunsj på Mølla. God mat, det var godt vær så vi satt ute og spiste. Anbefales.

Takk, ztig65
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Fin atmosfære og hyggelige ansatte. Maten var ok. Vi bestillte kylling og entrecôte. Kunne ha vært en annen saus til maten. Veldig dyr pris i forhold til hva en fikk servert.

1  Takk, 696elisabethf
Anmeldt 19. juni 2020

Spiste en meget god kyllingfilet. Delikat anrettet, servert med god saus, grønnsaker, sopp og salat. Veldig hyggelig betjening og flott beliggenhet. Prisen meget bra.

Takk, hamar0202

Reisende som så på Mølla Gjestehus, så også på

Olden, Stryn kommune

Har du vært i Mølla Gjestehus? Del dine erfaringer!