“Ikke mye og skryte av”
Anmeldelse av Mølla Gjestehus

Mølla Gjestehus
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Olden
Anmeldt 29. juli 2020

Vi valgte og ta en middag for 2 her. Bestilte kyllingfilet og entre cote. Begge rettene var elendig! Styr unna. Klager sjeldent på mat, men her trenger folk og vite hva dem får

Takk, D6749WQthomasw

Anmeldt 28. juli 2020

En eier/kokk som kom med gode anbefalinger dagen i forveien, avhengig av hva han hadde tilgang til av råvarer osv. Ypperlig mat og flott service!

1  Takk, 286kjelll
Anmeldt 27. juli 2020

Vi ble anvist til et hyggelig bord med fantastisk utsikt. Smilende og hyggelig betjening, kjempegod mat laks/entrecôte. Alt i alt en fantastisk fin kveld.

Takk, tonel705
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

God mat. Ventet ikke lenge. Hyggelig betjening. Ligger helt i vannkanten, bedre kan det jo ikke bli.

Takk, anneirber
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hadde ikke forventet så god mat her. En nydelig kyllingrett med en deilig uteplass å sitte. Eneste som trakk litt ned var en litt treg servering.

Takk, 570vidarm

Reisende som så på Mølla Gjestehus, så også på

Olden, Stryn kommune

Har du vært i Mølla Gjestehus? Del dine erfaringer!