“God middag middag med svært god service”
Anmeldelse av Mølla Gjestehus

Mølla Gjestehus
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Olden
Anmeldt 7. august 2020

Greit utvalg på menyen. Maten smakte godt. Betjeningen var svært hyggelig og service-innstilt, og tok seg god tid for å svare på spørsmål. Nydelig utsikt fra ute-terrassen over fjorden. Vi var kjempefornøyd.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 470kjetilw

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Denne nedslitte restaurant serverer «Fjordland» mat til priser du finner på restauranter med langt høyere kvalitet.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 741maritam
Anmeldt 29. juli 2020

Vi valgte og ta en middag for 2 her. Bestilte kyllingfilet og entre cote. Begge rettene var elendig! Styr unna. Klager sjeldent på mat, men her trenger folk og vite hva dem får

Takk, D6749WQthomasw
Anmeldt 28. juli 2020

En eier/kokk som kom med gode anbefalinger dagen i forveien, avhengig av hva han hadde tilgang til av råvarer osv. Ypperlig mat og flott service!

1  Takk, 286kjelll
Anmeldt 27. juli 2020

Vi ble anvist til et hyggelig bord med fantastisk utsikt. Smilende og hyggelig betjening, kjempegod mat laks/entrecôte. Alt i alt en fantastisk fin kveld.

Takk, tonel705

Reisende som så på Mølla Gjestehus, så også på

Olden, Stryn kommune

Har du vært i Mølla Gjestehus? Del dine erfaringer!