“Styr unna Mølla Gjestehus”
Anmeldelse av Mølla Gjestehus

Mølla Gjestehus
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Olden
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

For å sikre oss plass på spisestedet var vi innom på dagen for å bestille bord på terrassen til kvelden. Det fikk vi vite ikke var nødvendig. Da vi ankom var det ikke ledig bord. Alle bord på terrassen var reserverte … Til slutt fant vi en løsning. Ikke et eneste smil eller høflighetsfrase ble servert. Det ble heller ikke vi og vi måtte vente lenge på å få meny og deretter mer venting for å få bestilt og så på maten. Den ene av oss bestilte gratinert hummer med salat, brød og smør. Brød og smør manglet. Hummeren var liten og tørr, dekket med feit, smeltet gulost, fulgt av en haug med issalat.
Den andre bestilte hjorteburger med potet. Helt ok burger, men lite mat og kjedelig. Litt tyttebærsyltetøy og fire små potetbiter fulgte med. Det lokale fatølet var ikke kaldt, og manglet helt kullsyre. Da vi betalte og gikk, var det ny runde med manglende høflighetsfraser. Mølla Gjestehus i Olden anbefales ikke.

Takk, Henrik U

1923 av 85 anmeldelser

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte en biff pizza. Fantastisk saftig og god! Ypperlig service, hyggelig betjening. Atmosfæren i det gamle møllehuset må bare anbefales!

Takk, Discover19511200986
Anmeldt 18. juli 2021

Eg bestilte heimelaga svinesnitzel og min samboer bestilte karbonadesmørbrød. Dette var virkelig heimelaga og smakte nydelig, saftig og godt. I tillegg fantastisk service. Mølla anbefales!!

Takk, karinI3079JF
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Måtte ha noe mat på vei til Bergen. Stive priser som ikke sto til kvaliteten på maten. Spiste hjorteburger. Den var grei nok, men ikke mer enn det. Kona spiste en liten toast med kjip salat til 140 kr. Den kunne man laget bedre hjemme. Service OK

Takk, 625erik_
Anmeldt 8. juli 2021

Ble hentet i Ribb for biff. En utrolig flott opplevelse. Kjempetrivelige folk,utsøkt mat og en UTROLIG god service. Skal 100% sikkert tilbake dit

Takk, Kare1002

Reisende som så på Mølla Gjestehus, så også på

Olden, Stryn kommune

Har du vært i Mølla Gjestehus? Del dine erfaringer!