“Annbefalest ikkje!- NOT too recomand!”
Anmeldelse av Mølla Gjestehus

Mølla Gjestehus
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Olden
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Dette er den dårligste maten jeg og min famile har fått servert noen gang! Vi bestilte innbakt kylling, Biff, hjorteburger og Snitsel!

Den innbakte kyllingen var ikkje stekt! Og ikkje var den god heller da den ble servert med noen ihjel kokte pasta skruer! Og den var pitteliten!

Biffen (indrefilet) var ihjel stekt og tørr. Den ble også servert med sopp fra hermetikk boks og dårlig saus! (I mine øyne har di ødelagt dette kjøttstykket og de minnet mer om en entrecott…

Hjorteburgeren ble servert med kjøpesalat fra pose i tillegg var den tørr og ihjel stekt! Der var heller ingen dressing/ketshup!

Annbefaler appselutt ikkje og besøke dette stedet!

Takk, StigH313

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra mat og fantastisk beliggenhet helt nede ved fjorden! Super service med gratis henting- og hjemtransport med RIB til Nesset camping på andre siden av fjorden!

Takk, bj_rns886
Anmeldt 25. juli 2021

Jeg har spist på de fleste restaurantene i Nordfjord men Mølla er min favoritt.
Alltid god mat og hyggelig betjening.
Restauranten ligger i sjøkanten og er delt opp i flere hyggelige lokaler, slik at om man er flere som skal spise sammen kan man få sitt eget rom. Det er også en fordel i disse dager.
Min favoritt er biffen, mens kona liker hjorteburgeren veldig godt.

Takk, kensol2015
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Her hadde vi vår absolutt dårligste opplevelse i hele norgesferien. Svært treg, lite oppmerksom og stresset betjening. Prisene hav forventninger til maten, men som absolutt IKKE følges opp.
Vi fikk servert en stusselig og flatbanket burger med kald og kjedelig ‘fries’. (Vi gjetter det er frossenmat, selv om også det normalt smaker bedre enn dette.)
Vi spiste også hjorteburger som var hakket mer spennende, men ødelagt av trist tilbehør; tre halve, lunkne poteter. Pizza til minsten.var derimot helt grei.

Familien har heldigvis spist mye bra burgere og fries i Bismo, Loen, Geiranger, Åndalsnes og Bismo.
(Samtlige har kostet mindre enn burgeren på Mølla.)

Takk, Per-Kristian J
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Finfin beliggenhet i Olden med utsikt over den grønne fjorden. Fine plasser ute på terrassen. veldig god hjemmelagd mat- vi bestilte hjorteburger og svinesnitzel. Tilgjengelig stoler til små barn/baby. Veldig hyggelig betjening som kunne fortelle om området

Takk, tonen869

Reisende som så på Mølla Gjestehus, så også på

Olden, Stryn kommune

Har du vært i Mølla Gjestehus? Del dine erfaringer!