“Overpriset mat”
Anmeldelse av Mølla Gjestehus

Mølla Gjestehus
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Olden
Anmeldt 5. august 2021

Torsken var overkokt og tørr, med vassne grønnsaker ved siden av. Hjorteburgerene var ekstra ekstra well done med thounsand Island dressing og paprika. Som en bonus ryddet servitøren av bordet før alle var ferdige med å spise. Ville ikke anbefalt videre.

Takk, 770annikens

Anmeldt 2. august 2021

Vakkert beliggende ved fjorden i Olden møtes man af en rask og hyggelig betjening i meget sjarmerende lokaler, den gamle mølle. I strålende kveldsol kan man sitte både ude og inne.
Vi fikk deilig torsk, som var tilberedt til perfeksjon samt en aldeles nydelig Barolo.
Med et vertsskap som gjør alt for at du skal føle deg tilpass, kan man knapt ønske mer. Anbefales!

1  Takk, t0rj_r
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Dette er den dårligste maten jeg og min famile har fått servert noen gang! Vi bestilte innbakt kylling, Biff, hjorteburger og Snitsel!

Den innbakte kyllingen var ikkje stekt! Og ikkje var den god heller da den ble servert med noen ihjel kokte pasta skruer! Og den var pitteliten!

Biffen (indrefilet) var ihjel stekt og tørr. Den ble også servert med sopp fra hermetikk boks og dårlig saus! (I mine øyne har di ødelagt dette kjøttstykket og de minnet mer om en entrecott…

Hjorteburgeren ble servert med kjøpesalat fra pose i tillegg var den tørr og ihjel stekt! Der var heller ingen dressing/ketshup!

Annbefaler appselutt ikkje og besøke dette stedet!

Takk, StigH313
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra mat og fantastisk beliggenhet helt nede ved fjorden! Super service med gratis henting- og hjemtransport med RIB til Nesset camping på andre siden av fjorden!

Takk, bj_rns886
Anmeldt 25. juli 2021

Jeg har spist på de fleste restaurantene i Nordfjord men Mølla er min favoritt.
Alltid god mat og hyggelig betjening.
Restauranten ligger i sjøkanten og er delt opp i flere hyggelige lokaler, slik at om man er flere som skal spise sammen kan man få sitt eget rom. Det er også en fordel i disse dager.
Min favoritt er biffen, mens kona liker hjorteburgeren veldig godt.

Takk, kensol2015

Reisende som så på Mølla Gjestehus, så også på

Olden, Stryn kommune

Har du vært i Mølla Gjestehus? Del dine erfaringer!