“Anbefales”
Anmeldelse av Mølla Gjestehus

Mølla Gjestehus
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Olden
Anmeldt 8. august 2021

Deilig indrefilet av okse, delikat tilbered. Bringebær med is. Kortreist og god mat. Hyggelig betjening. Uteservering med eventyrlig utsikt i solnedgang og 20 grader. Lekkert lokale inne.
Vi ble transportert med rib båt t/r fra der vi bodde, gratis. Det var en opplevelse i seg selv da båtføreren tok et par ekstra runder ute på fjorden før vi gikk i land.

Takk, torilt2021

Anmeldt 7. august 2021

Jeg kom til Mølla Gjestehus etter en slitsom fjelltur, og jeg må bare si at livsgleden min kom tilbake. Jeg kjøpte en hjorteburger, som nesten gjorde meg litt rørt. Man kunne føle at denne maten var laget med kjærlighet. Burgeren var så fersk at man nesten kunne kjenne at de hadde skutt hjorten mens den lå på skjærefjøla. Betjeningen var helt strålende, med et smil på alle sammen. Jeg anbefaler 100% denne plassen for alle som er på ferie der/kjører forbi.

1  Takk, RobertTheMan
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Beliggenhet, lokaler og grei betjening gir forventninger om mat med noe over bunn notering.
Lunchrettene var pinlig smakløse og tørre, selv alminnelig salat ingredienser var tilfelgig skåret opp og anbragt totalt blottet for matfaglighet.
De ansvarlige utviser stor mangel på selvkritikk og respekt for hva som presenteres på en tallerken

1  Takk, 759h_vardh
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Kjæmpe bra mat. Og service Hyggelig betjening. Hjort burgeren var kjempegod. Friske grønnsaker og salat.

Takk, 294olekristian_
Anmeldt 5. august 2021

Torsken var overkokt og tørr, med vassne grønnsaker ved siden av. Hjorteburgerene var ekstra ekstra well done med thounsand Island dressing og paprika. Som en bonus ryddet servitøren av bordet før alle var ferdige med å spise. Ville ikke anbefalt videre.

Takk, 770annikens

Reisende som så på Mølla Gjestehus, så også på

Olden, Stryn kommune

Har du vært i Mølla Gjestehus? Del dine erfaringer!