“Kjempe greier”
Anmeldelse av Mølla Gjestehus

Mølla Gjestehus
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Olden
Anmeldt 14. august 2021

Kjempe god mat og Kjempe service
Godt lokalt øl! Og trivelig atmosfære, i fantastiske omgivelser

Takk, AlexanderN768

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

I utgangspunktet et trivelig sted ved cruisekaien i Olden. Hyggelige lokaler og trivelige ansatte. Imidlertid er verken maten eller servicen mer enn middelmådig.

1  Takk, Oddie99
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Typ den dårligste resturante opplevelsen jeg har hatt (eller høyt oppe på lista). McDonald’s har bedre burger, den var bare trist. Pizzaen var tatt opp av fryseren og stekt. Dårlig service og dårlig mat. Hadde vært bedre å handle inn mat på hytta og lagd selv. Drar ikke tilbake.

2  Takk, Ine_Sofie
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Maten var helt gjennomsnittlig. Utrolig mye tomatsaus-/puré på pizzaen, kjøpebunn. Kjøpeburger. Indrefileten var bra. Imøtekommende og hyggelig personale!

Takk, vilovik
Anmeldt 8. august 2021

Deilig indrefilet av okse, delikat tilbered. Bringebær med is. Kortreist og god mat. Hyggelig betjening. Uteservering med eventyrlig utsikt i solnedgang og 20 grader. Lekkert lokale inne.
Vi ble transportert med rib båt t/r fra der vi bodde, gratis. Det var en opplevelse i seg selv da båtføreren tok et par ekstra runder ute på fjorden før vi gikk i land.

Takk, torilt2021

Reisende som så på Mølla Gjestehus, så også på

Olden, Stryn kommune

Har du vært i Mølla Gjestehus? Del dine erfaringer!