Magisk sted, må oppleves

Ord ka. Ikke beskrive. Bleik er plassen for ro og nytelse. Fantastisk natur og hyggelige... les mer

Anmeldt 3 dager siden
trondag
Trondheim, Norge
Vakkert

En av Norges lengste sandstrender, for et vakkert sted. Hav, strand, fjell, en storslått natur... les mer

Anmeldt 2 uker siden
karenmarieh
Grimstad, Norge

Anmeldt 26. juli 2020

Veldig bra. Midnattsol camping var meget bra. Rene toalett og bad. Fantastisk utsikt og et topp utgangspkt for fjellturer

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 721_yvinda
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi dro en vennegjeng hit og teltet - det var helt MAGISK. Nydelig hvit strand på 2,5km og godt selskap. Ypperlig plass å telte og kose seg med stormkjøkken. Vil anbefale Bleik på det varmenste - hit skal værtfall jeg tilbake!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Malin O
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Lang og hvit sandstrand rammet inn av fjell og med utsikt mot Bleiksøya og havet. Nydelig sted for fine gåturer i midnattssol.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, christiansB6084JA
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Som sagt så opplevde jeg denne stranden som ubeskrivelig vakker. Men selve området rundt er også helt nydelig. Det å velge å kjøre til høyre langs denne historiske veien istedenfor hovedveien var et unikt lurt valg, for det å få dette som utsikt var helt vidunderlig. Vil anbefale alle jeg møter om å ta turen innom!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, dorthesKS
Anmeldt 18. november 2019

Bleiksøya som er en øy rett utenfor Bleik som har mange forskjellige sjøfugler. Om sommeren går de sfari turer som Puffin Safari har. Om vinteren er det nordlyset som er det store

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, Willy M