Magisk sted, må oppleves

Ord ka. Ikke beskrive. Bleik er plassen for ro og nytelse. Fantastisk natur og hyggelige... les mer

Anmeldt 21. juli 2021
trondag
Trondheim, Norge
Vakkert

En av Norges lengste sandstrender, for et vakkert sted. Hav, strand, fjell, en storslått natur... les mer

Anmeldt 7. juli 2021
karenmarieh
Grimstad, Norge

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk strand, med hvite sandkorn som får vannet til å bli turkist. Gir følelsen av middelhavet samtidig som du ser den flotte nord-norske naturen. Hav, skog, fjell i et og samme utsikt. Helt fantastisk!

Takk, Vvigerust
Anmeldt 26. juli 2020

Veldig bra. Midnattsol camping var meget bra. Rene toalett og bad. Fantastisk utsikt og et topp utgangspkt for fjellturer

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 721_yvinda
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi dro en vennegjeng hit og teltet - det var helt MAGISK. Nydelig hvit strand på 2,5km og godt selskap. Ypperlig plass å telte og kose seg med stormkjøkken. Vil anbefale Bleik på det varmenste - hit skal værtfall jeg tilbake!

1  Takk, Malin O
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Lang og hvit sandstrand rammet inn av fjell og med utsikt mot Bleiksøya og havet. Nydelig sted for fine gåturer i midnattssol.

1  Takk, christiansB6084JA
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Som sagt så opplevde jeg denne stranden som ubeskrivelig vakker. Men selve området rundt er også helt nydelig. Det å velge å kjøre til høyre langs denne historiske veien istedenfor hovedveien var et unikt lurt valg, for det å få dette som utsikt var helt vidunderlig. Vil anbefale alle jeg møter om å ta turen innom!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, dorthesKS