Flott tur

Fantastisk fin tur. Kunnskapsrik og artig guide. Enorme mengder lundefugl og flere havørner... les mer

Anmeldt 3. juli 2021
227elink
Anbefales!

Selv om de fleste lundefuglene forlot to dager før vi var på safari, ble det en flott opplevelse... les mer

Anmeldt 22. august 2020
Johanne H

Anmeldt 28. mai 2019

Var en tur igjen med Puffin Safari og blei ikke skuffet denne gangen heller. Fikk se mange forskjellige tuper sjøfugler. Denne gangen fikk vi også servert ekte sjø båt kaffe og kjeks, smakte fortrennende, Hadde strålende vær ikke noe å klage over, Båten de bruker heter Laura

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, Willy M
Anmeldt 25. juli 2017

Her kommer en virkelig inn på fuglelivet på Bleiksøya utenfor Bleik. Her er det et rikt fugleliv av havørn, lunde og skarv og annen sjø fuggel. Turen ut til bleiksøya tar bare 15 minutter. Båten går rundt øya flere ganger

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, Willy M
Anmeldt 26. juli 2016

her var det masse havørner å se pluss andre sjøfugler fikk e litt av hval men de var langt unne denne gangen

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, SolB455
Anmeldt 31. juli 2015

Puffinsafari har guide ombord som snakker om alle fuglene på Bleiksøya. Det er lundefugl som er hovedattraksjon sammen med havørn. De kaster ut fisk som havørn er nede og tar. Det er tusenvis av lundefugler som flyr og mater ungene sine. De har bare ett egg.
Turen tar et par timer,
Laura er en gammel fiskebåt som holdes i god stand.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, eurora2015
Anmeldt 12. juli 2015

Vi fikk se mye fugl inkludert ørn, men guidingen var dårlig. Det var heller ikke noe fokus på sikkerhet ombord.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, Marianno71