StayForLong
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Jeg og min sønn storkoste oss 5 netter i telt midt i juli. Hadde fantastisk teltplass rett ved siden av stranda og nøt utsikten så mye som mulig. Veldig hyggelig fellesområde med kjøkken som var kjekt å gå til når været ble litt utrivelig. Campingen var sentral ift de opplevelsene vi hadde planlagt (lundefuglsafari, hvalsafari, romfartssenteret og Måtind).

Koselig og hjelpsomt personale. Veldig glad for gode anbefalinger om å ta kyststien til Otervika på en godværsdag. Spennende sti som sønnen på 8 storkoste seg med å gå (men ikke å anbefalt i vått vær). Deilig badepause i Otervika for å gå videre opp til Måtind. Fantastisk tur i strålende vær.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 529sidselr
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Denne campingen har en fantastisk utsikt både mot en perlehvit strand, fjell i sjøen og fjell på baksiden. Har toalett og dusj samt gratis Internett. Kan campe med telt og vogn, samt mulighet for å leie hytte. Skal en først til Bleik bør en vurdere å overnatte her.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, b_rrel
Anmeldt 25. juli 2017

Her er det en hyggelig campingplass med serviceanlegg for gjestene sine, og her det garantert en opplevelse av solnedgang, her kan en se solen gå ned i havet og vaske seg før den går opp igjen. Fra ca 20 juli går den ned i havet for å stige opp igjen. Ellers på sommeren er den over havet før den stiger igjen. Så her har en sol 24 timer i døgnet om sommeren

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Willy M
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Bleik var en fasinerende plass nord vest på Andøya.
Både camping og leiligheter lå sentralt på stranda i Bleik.
Greie og enkle leiligheter. Stort moderne kjøkken for selvhushold. Felles bad og toilett. Leilighetskomplekset ligger på havna, midt i bebyggelsen i Bleik.
Flotte tur og sykkelmuligheter med utgangspunkt fra Bleik.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Joneiri
Anmeldt 4. juni 2017

Bodde i hytte med sengeplass til 3 pers. Lyst og fint, godt utstyrt og super servis fra eieren.Tett ved strand, fint turområde og kort vei til Andenes med godt tilbud av restauranter og aktiviteter. Bor gjerne her neste gang jeg skal til Bleik.

Dato for oppholdet: mai 2017
Reisetype: Reiste alene