Anmeldt 31. juli 2020

Vi lå her flere netter med bobil. En fantastisk camping. Nydelig utsikt fra de nederste plassene. Vi var veldig heldige med været, sol fra skyfri himmel og 23gr.Meget hjelpsom og hyggelig betjening. We Will be back.

Takk, egilandrej
Anmeldt 13. august 2019

Var her en natt med bobil.
Utsikten og stranden er helt fantastisk(selv om det var tåke), og betjeningen var veldig hyggelig!
Men renholdet var ikke noe å skryte av. Støv, spindelvev og edderkopper rundt tak og vinduer i toalett/dusjrom.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Soelihan
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Flott sted om du er heldig og får teltplass helt nede ved stranda. Flotte servicefasiliteter med blant annet eget hus med kjøkken og TV-stue. Deilig utsikt og mye vær, men i sol er det fantastisk!! Og ferske rundstykker hver morgen

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, joecircle
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Jeg og min sønn storkoste oss 5 netter i telt midt i juli. Hadde fantastisk teltplass rett ved siden av stranda og nøt utsikten så mye som mulig. Veldig hyggelig fellesområde med kjøkken som var kjekt å gå til når været ble litt utrivelig. Campingen var sentral ift de opplevelsene vi hadde planlagt (lundefuglsafari, hvalsafari, romfartssenteret og Måtind).

Koselig og hjelpsomt personale. Veldig glad for gode anbefalinger om å ta kyststien til Otervika på en godværsdag. Spennende sti som sønnen på 8 storkoste seg med å gå (men ikke å anbefalt i vått vær). Deilig badepause i Otervika for å gå videre opp til Måtind. Fantastisk tur i strålende vær.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 529sidselr
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Denne campingen har en fantastisk utsikt både mot en perlehvit strand, fjell i sjøen og fjell på baksiden. Har toalett og dusj samt gratis Internett. Kan campe med telt og vogn, samt mulighet for å leie hytte. Skal en først til Bleik bør en vurdere å overnatte her.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, b_rrel