“Fantastisk opplevelse”
Anmeldelse av Heidis Sjokoladedrøm

Heidis Sjokoladedrøm
Vurdert som nr. 3 av 4 Restauranter i Dønna
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Her får du en strålende opplevelse i et fint oppusset, eldre lokale ute på en brygge nord på Dønna. Man kan velge mellom flere ulike hjemmelagde sjokoladevarianter. I tillegg kan jeg anbefale traktorvaffel med frukt, bær, softis og sjokoladesaus. I finværet kan man nyte maten ute på brygge i vakre omgivelser. Vi fikk også en fin makrell på stang fra svabergene ved siden av. Reisen hit anbefales.

1  Takk, steinarriks
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

For et trivelig og flott sted! Herlig vertskap i Heidi som helt tydelig lever drømmen sin, nydelig sjokolade og kaffe, med ekstraservice så det holdt. Vi ankom i ruskevær og det var godt å ta av seg skoene og komme inn i varmen, både fysisk og ellers. Synd vi ikke fikk sett Dønna og Herøy.i fint sommervær, men det gjør ingenting med en slik opplevelse. Heidis sjokoladedrøm er et must å få med seg på Dønna!

2  Takk, Shofter

Reisende som så på Heidis Sjokoladedrøm, så også på

Har du vært i Heidis Sjokoladedrøm? Del dine erfaringer!