“Nydelig plassering av en kafé.”
Anmeldelse av Heidis Sjokoladedrøm

Heidis Sjokoladedrøm
Vurdert som nr. 3 av 4 Restauranter i Dønna
Anmeldt 31. juli 2021

Stakk innom for en titt og fikk den beste kakaoen jeg noen gang har smakt! Det var ikke mye som tydet på salg av sjokolade, virket mer som en kafé. Når det er sagt så var det utrolig rent og trivelig med en fantastisk utsikt.
Et lite tips: tilby et «fat» med et utvalg av sjokoladebiter, da hadde vi kanskje kjøpt mer enn den vi regnet med å like.

Takk, helsle
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Et fantastisk sted med meget personlig service. Flott beliggende ut mot havet med fin terasse på bryggen. Meget innbydende interiør med hygiene i toppklasse. Sjokolade er spesialitet og serveres i mange former med ekte kjærlighet. Dette er et helt spesielt sted som er et must å besøke på Dønna.

1  Takk, Henning H
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Her får du en strålende opplevelse i et fint oppusset, eldre lokale ute på en brygge nord på Dønna. Man kan velge mellom flere ulike hjemmelagde sjokoladevarianter. I tillegg kan jeg anbefale traktorvaffel med frukt, bær, softis og sjokoladesaus. I finværet kan man nyte maten ute på brygge i vakre omgivelser. Vi fikk også en fin makrell på stang fra svabergene ved siden av. Reisen hit anbefales.

1  Takk, steinarriks
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

For et trivelig og flott sted! Herlig vertskap i Heidi som helt tydelig lever drømmen sin, nydelig sjokolade og kaffe, med ekstraservice så det holdt. Vi ankom i ruskevær og det var godt å ta av seg skoene og komme inn i varmen, både fysisk og ellers. Synd vi ikke fikk sett Dønna og Herøy.i fint sommervær, men det gjør ingenting med en slik opplevelse. Heidis sjokoladedrøm er et must å få med seg på Dønna!

2  Takk, Shofter

Reisende som så på Heidis Sjokoladedrøm, så også på

Har du vært i Heidis Sjokoladedrøm? Del dine erfaringer!