“Bacalao er helt fantastisk!”
Anmeldelse av 3 Kalver

3 Kalver
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Dønna
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bacalao er helt fantastisk! Hvert år siden de åpnet har vi vært innom.....for å spise bacalao. Super service og hyggelig restaurant.

2  Takk, Janne K
3-Kalver, Daglig leder på 3 Kalver, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding. Ja Bacalaoen står alltid på menyen.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Bacalao = anderledes og supergod!
Fish&chips = veldig bra! Deilig frityr :)
7-åringen ville ikke ha KREMET pasta, så vi ba om pasta + kylling. Det var tomt for kylling. Greit det. Pasta og ketchup funker, men vi stusset på prisen. Den var som om pastaen var kremet + at kyllingen var med. Vi kommenterte det, men her var det ikke noe å gå på. Synd. Servitøren var bra, den andre maten var mer enn bra, men pastasituasjonen gjør noe med det hele. Etter denne la vi også merke til hvor lite vin det var i glasset...

Takk, Anita W
3-Kalver, Daglig leder på 3 Kalver, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Hei. Vet ikke helt om jeg klarer å få tak i hva som var problemet med pastaen. Hvis der ba om en barneposjon med pasta som ikke skulle være kremet, så er nok kommunikasjonen med kjøkkenet som har sviktet her. Beklager dette, og vi tar det til etterretning. Når det gjelder hvor mye vin som var i glasset så har servitøren instruksjoner og mål på mengdene. Velkommen tilbake.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste ovnsbakt bacalao og fisk n' chips. Begge rettene smakte meget godt. Imidlertid var det første hvitvinsglasset svært lite, - det andre var dog mer normalt. Men vi hadde med et barn som er litt sært i matveien. På menyen står det Husets kremete pasta med krydderstekt Ytterøykylling eller reker, toppet med parmesan. Vi ba om kun pastaen uten annet tilbehør enn ketsjup - barneposjon!. De forlangte likevel full pris: 195 kr. For kun pasta???? Klage hjalp ikke. Dette ødela for 5 stjerner. Maks 3 etter den opplevelsen.

Takk, steinolavr

Hei. Takk for hyggelig tilbakemelding på maten. Når det gjelder mengde vin i glasset, så har servitøren opplæring og blitt instruert hvor mye vin det skal være i glasset som koster 95,- kr. Hvis dere ba om en barneposjon med kun pasta, så skulle dere selvfølgelig ikke betalt full pris. Kom gjerne innom så skal dere selvfølgelig få kompensert for dette.

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og meget hyggelig betjening. Store porsjoner noe som gjør at man ikke går sulten fra bordet. Anbefaler alle til å komme innom 3 kalver for lunsj eller middag.

Takk, Brynjar M
Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Vi var fire som kom på lunsj hos 3 Kalver. Maten var helt nyyyyydelig og betjeningen kjempekoselige. Hit kommer vi veldig gjerne tilbake!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, snupijenta

Tusen takk for hyggelig omtale.

Reisende som så på 3 Kalver, så også på

Har du vært i 3 Kalver? Del dine erfaringer!