“Hyggelig gårdsrestaurant med god mat”
Anmeldelse av 3 Kalver

3 Kalver
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Dønna
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig gårdsrestaurant med god mat og rask servering. Hjemmelaget fiskekaker, kremet pasta, Cesærsalat og pizza - alt falt i smak etter fjelltur i flott natur

1  Takk, 266hegeb
3-Kalver, Daglig leder på 3 Kalver, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige folk og god mat. Selv om restauranten var nesten full var servicen på topp og maten var helt tydelig nylaget!

Takk, TineLinnestad

Takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake.

Anmeldt 17. juli 2020

De reklamerer med kortreist mat og lokale leverandører. Fish and chips er frossen ferdig panert, de får det fra en annen plass så han i kassen ferdig panert og frossen. Smakte vassen, salt frityr. Ikke godt. Trasig salat med agurkbiter. Kjempeskuffelse hele måltidet!!! Hadde forventninger etter beskrivelser i brosjyrer og på nett: styr unna!

Takk, merete_oien
3-Kalver, Daglig leder på 3 Kalver, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Hei. Det var jo synd du en dårlig opplevelse hos oss. Når vi reklamerer med kortreist mat og lokale leverandører, så valgte du nok den eneste retten vi vi ikke har lokale leverandør på. Det opplyste også servitøren til deg. Merkelig at du smakte vassen salt frityr, vi har nemlig ikke frityr hos oss, men steiker alt i konvektion ovn. Salaten hos oss inneholder crispisalat, tomat, paprika, OG vi har agurkbiter i salaten vår. Hvis du ikke liker agurk, er det bare å gi beskjed om det når du bestiller så tar vi den ut. Vi produserer salat fortløpende så det er ikke problem å tilpasse det kunden ønsker. Alle dager har vi mat som vi enten produsere selv, eller innhenter fra lokale leverandører. Velkommen tilbake for å smake på våre lokale og kortreiste matretter.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bacalao er helt fantastisk! Hvert år siden de åpnet har vi vært innom.....for å spise bacalao. Super service og hyggelig restaurant.

2  Takk, Janne K

Takk for hyggelig tilbakemelding. Ja Bacalaoen står alltid på menyen.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Bacalao = anderledes og supergod!
Fish&chips = veldig bra! Deilig frityr :)
7-åringen ville ikke ha KREMET pasta, så vi ba om pasta + kylling. Det var tomt for kylling. Greit det. Pasta og ketchup funker, men vi stusset på prisen. Den var som om pastaen var kremet + at kyllingen var med. Vi kommenterte det, men her var det ikke noe å gå på. Synd. Servitøren var bra, den andre maten var mer enn bra, men pastasituasjonen gjør noe med det hele. Etter denne la vi også merke til hvor lite vin det var i glasset...

Takk, Anita W

Hei. Vet ikke helt om jeg klarer å få tak i hva som var problemet med pastaen. Hvis der ba om en barneposjon med pasta som ikke skulle være kremet, så er nok kommunikasjonen med kjøkkenet som har sviktet her. Beklager dette, og vi tar det til etterretning. Når det gjelder hvor mye vin som var i glasset så har servitøren instruksjoner og mål på mengdene. Velkommen tilbake.

Reisende som så på 3 Kalver, så også på

Har du vært i 3 Kalver? Del dine erfaringer!