“Kjempegod mat og trivelig betjening 😀”
Anmeldelse av 3 Kalver

3 Kalver
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Dønna
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Vi valgte Fish & ships og Bacalao, begge rettene var laget med fortreffelige råvarer og smalere nydelig. Anbefaler virkelig denne plassen.

1  Takk, RoarSB
3-Kalver, Daglig leder på 3 Kalver, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Deilig tradisjonsmat i hyggelige omgivelser. Vi spiste bacalao, torsketunger (dagens rett) og pizza. I tillegg drakk vi øl brygget på stedet. Masse gode smaker og en flott opplevelse. Anbefales!

Takk, Adventure17869500084

Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Etter en lang sykkeltur ble vi møtt av det trivelige vertskapet på 3 Kalver. De serverte oss den deiligste kveita vi har smakt. En fantastisk avslutning på dagen

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Hilde S

Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse med et historisk perspektiv. Vi følte oss velkomne og fikk servert kveite i særklasse. For et måltid!

Takk, BTurid
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Dette stedet serverer den beste kveitemiddagen jeg noen kan har smakt! Fantastisk tilbehør og en rørende film som forteller historien om stedet! Vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Ainbjo

Reisende som så på 3 Kalver, så også på

Har du vært i 3 Kalver? Del dine erfaringer!