“En overraskende matopplevelse”
Anmeldelse av 3 Kalver

3 Kalver
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Dønna
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi var 5 venner som stoppet her, da vi var sultne. Tre av oss valgte den ovnsbakte bacalaoen med klippfisk fra Værøy. Det var altså det beste måltidet jeg har spist på år og dag. Rubbel og bit gikk ned. Skulle ønske jeg fikk smakt den retten en gang til Fisken var kanskje litt salt, men jeg er jo glad i ekstra saltsmak på klippfisk. Den var perfekt tilberedt. En av oss valgte cæsarsalaten, og var veldig fornøyd med den. Og sistemann valgte pizza, og var også så happy med den.

Takk, Bodo2020
3-Kalver, Daglig leder på 3 Kalver, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Takk for hyggelig besøk, og flott at dere var fornøyd med besøket. Velkommen tilbake.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Kanskje den beste maten jeg har spist ute noen gang og jeg er 63. Hvit bacalao var uvant syn men smaken!! Gode råvarer behandlet med respekt og omtanke. Ikke reis forbi!!

1  Takk, 69rolfs

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Liten men idyllisk campingplass med kafé / resturant på låven. Vi hadde tre retters middag (kveite-indre filet- sjokoladefondant) Maten smakte fortreffelig store porsjoner. Stort pluss at dei bruker lokale råvarer. Svært hyggelig betjening/ vertskap som kan det dei driver med.

Takk, Monja A

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Vi valgte Fish & ships og Bacalao, begge rettene var laget med fortreffelige råvarer og smalere nydelig. Anbefaler virkelig denne plassen.

1  Takk, RoarSB

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Deilig tradisjonsmat i hyggelige omgivelser. Vi spiste bacalao, torsketunger (dagens rett) og pizza. I tillegg drakk vi øl brygget på stedet. Masse gode smaker og en flott opplevelse. Anbefales!

Takk, Adventure17869500084

Reisende som så på 3 Kalver, så også på

Har du vært i 3 Kalver? Del dine erfaringer!