“Hyggelige verter og god mat”
Anmeldelse av 3 Kalver

3 Kalver
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Dønna
Anmeldt 11. august 2021

Vi sov i bobilen og benyttet oss av rene og freshe fasiliteter. De hadde alt av utstyr vi trengte og fine bobilplasser med egen gressplen. Vi spiste god lunsj på 3kalver påfølgende dag og opplevde en hyggelig og lun lunsj med gode råvarer og gode posjoner. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, annasofier2021

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi var 5 venner som stoppet her, da vi var sultne. Tre av oss valgte den ovnsbakte bacalaoen med klippfisk fra Værøy. Det var altså det beste måltidet jeg har spist på år og dag. Rubbel og bit gikk ned. Skulle ønske jeg fikk smakt den retten en gang til Fisken var kanskje litt salt, men jeg er jo glad i ekstra saltsmak på klippfisk. Den var perfekt tilberedt. En av oss valgte cæsarsalaten, og var veldig fornøyd med den. Og sistemann valgte pizza, og var også så happy med den.

Takk, Bodo2020
3-Kalver, Daglig leder på 3 Kalver, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Takk for hyggelig besøk, og flott at dere var fornøyd med besøket. Velkommen tilbake.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Kanskje den beste maten jeg har spist ute noen gang og jeg er 63. Hvit bacalao var uvant syn men smaken!! Gode råvarer behandlet med respekt og omtanke. Ikke reis forbi!!

1  Takk, 69rolfs

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Liten men idyllisk campingplass med kafé / resturant på låven. Vi hadde tre retters middag (kveite-indre filet- sjokoladefondant) Maten smakte fortreffelig store porsjoner. Stort pluss at dei bruker lokale råvarer. Svært hyggelig betjening/ vertskap som kan det dei driver med.

Takk, Monja A

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Vi valgte Fish & ships og Bacalao, begge rettene var laget med fortreffelige råvarer og smalere nydelig. Anbefaler virkelig denne plassen.

1  Takk, RoarSB

Reisende som så på 3 Kalver, så også på

Har du vært i 3 Kalver? Del dine erfaringer!