“God mat med fantastisk utsikt”
Anmeldelse av Dønnesfjellstua

Dønnesfjellstua
Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Dønna
Anmeldt 31. juli 2021

Mens vi nøt en nydelig fiskeburger (fantastisk burgerbrød) så vi utover havet, tåka og ørnene som jaktet i nærheten. En uforglemmelig opplevelse. Meget billige priser.
Og et nydelig terreng der vi kunne gå en rundtur med hundene. En perfekt ettermiddag!

Takk, helsle

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Ikke annet enn vafler og kaffe før kl. 14:00. Vaffelen var blytung og smakløs. Flott beliggenhet og vennlig betjening trekker opp. Menyen som var tilgjengelig senere på dagen hadde både bacalao og fiskesuppe. Det tror vi ville løftet inntrykket.

1  Takk, Henning H
Anmeldt 8. juli 2021

Utmerket beliggenhet på toppen av Dønnesfjellet. Fantastisk utsikt. Hyggelig serviceinnstilt personale. Vi bestilte Breiflabbsuppe - en fantastisk velsmakende fiskesuppe. Den beste matopplevelsen på hele ferieturen vår langs Helgelandskysten - vi kommer tilbake ;-)

Takk, Eide65
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Dønnesfjellet fortjener absolutt mye ros. God mat og hyggelig betjening. Ikke minst..... de tilpasser seg utsiktslystne turister og har åpent til sola går ned. Tommelen opp for Dønnesfjellet som faktisk forstår kundenes behov, imotsetning til mange av de andre turiststedene på Dønna.

2  Takk, Janne K
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt over Helgeland. Hvis man ikke ønsker å gå opp på et fjell for å få utsikt, så er dette helt perfekt. Hit kan man kjøre bil helt til toppen. Her ser man helt til Vega i sør og Rødøy i Nord, og it til Lovund og Træna og alle andre øyer på helgeland. Man kan også parkere på Dønnes gård, og gå opp stien. Kjøpte kun is og øl på resturanten, og det var selvfølgelig godt :)

Takk, Kjellelvis

Reisende som så på Dønnesfjellstua, så også på

Har du vært i Dønnesfjellstua? Del dine erfaringer!