Anmeldt 17. juli 2020

Vi fikk et veldig stort rom. Rommet var veldig ryddig og ekstremt pent. God service og ingenting å trekke ned på :) Skal jeg tilbake til Træna kommer jeg til å velge dette pånytt. Ekstremt fornøyd og kan anbefale Træna Overnatting

Takk, lucavalsoe
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde tre overnattinger på Træna Overnatting. Det var rent, pent og nyoppusset. Hyggelig TV stue, god Wifi, god frokost og topp service. Stor gjestfrihet og tilrettelegger for sine gjester. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, larsk460
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

De ansatte gjør alt for at du skal trives. Rommene og frokostsal/oppholdsrom er pusset opp nylig. Stedet er innbydende både innvendig og utvendig. Ypperlig sted som utgangspunkt for å oppleve Træna. Ligger like ved ferjekaia

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Per2313586734443