Anmeldt 7. juni 2016 via mobile enheter

Har vært her mange ganger, og bestandig god mat! Magnus er rå på biff og fiskemat så det er absolutt verdt å spise her! Overnattingen tilbys med enkle vilkår, men freden og roen gjør at man trives og sover godt. Absolutt verdt en overnatting såfremt man ikke forventer høy hotellstandard!

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, Duppsko
Anmeldt 2. september 2015 via mobile enheter

Dette var skikkelig koselig. Meget god mat og skikkelig bra service. En koselig eier med gode historier under middagen, mange gode latter kuler til kaffen etterpå. Stedet er litt slitt med felles bad toalett. Men det har ingen betydning med denne servicen.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Roar F
Anmeldt 23. juli 2015 via mobile enheter

Positivt overrasket! Utsiden av bygget ser ut som en gammel brakke, og rommene er små, men der stopper også det negative. Utrolig hyggelig vert, som med glede forteller om turmuligheter og om Træna, om Trænafestivalen og om området rundt. En smule dyrt, men det er ikke annet å vente med tanke på at øya ligger helt ut i havgapet og stort sett baserer seg på sommerturisme. Nydelig sted og utsikt, og et hyggelig øysamfunn. God hjemmelaget mat, og nyoppussede toaletter. Anbefales, men skru ned forventningene (kan ikke sammenlignes med et hotell i en storby).

3  Takk, 673andreast
Anmeldt 19. juli 2015

Rommet sparsomt,men veldig bra.beliggenheten er midt i smørøyet. God mat og en fantastisk betjening. Magnus er en herlig kar som kun vil gjøre det beste for deg. Aldri nei,men hvordan makan vi løse dette må jo være mottoet til Træna Gjestegård. Vi gleder oss til neste gang.

Romtips: Ingen utsikt fra vårt rom.
Takk, TOmsthg
Anmeldt 18. juli 2015 via mobile enheter

Elendig overnattingssted, lignet et dårlig ungdomsherberge. Men til hotellpris... Brukbar mat, men noe oppskrytt! Synd at en så vakker øy har så lite å tilby. Neste gang bor vi på Lovund og tar dagstur til Træna - Lovund rorbuhotell var fantastisk, og øya nydelig!

2  Takk, Hilde l