vsembundrum
      41.4 km fra Polarcamp, Hilstad
      Storviksanden Camping
      56.8 km fra Polarcamp, Hilstad
      Gratis parkering
      Use Polarcamp’s rental boats for fishing, island-hopping or adventures. Photo: TV Klipp
      0.0 km fra Polarcamp, Hilstad
      Se flere hoteller i Rødøy
      2025 av 51 anmeldelser
      Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fine turmuligheter og eneste plassen du kan være så tett på Svartisen isbreen uten å gå.flott fiske og særlig spesielt møte med grindhval vi fikk leie robuste båter med nok HK til en flott fjordsafari.

Takk, 252sveinf
      Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Takk for et fantastisk opphold på Polar Camping! Vi har stor-kost oss, og fått føle oss som hjemme! Alltid rent og pent, fantastisk gjestfrihet og hjelpsomt personale! Vi har hatt tur med kajakk og koselige grillkvelder i sola☀️ Anbefales på det varmeste!!

1  Takk, 398elises
      Anmeldt 20. juni 2020

Verdens hyggeligste vertskap, med utrolig vilje til å yte den beste service. Flotte og velutstyrte hytter, rent og ordentlig, fint område hvor alt av fasiliteter kan benyttes av gjestene. Anbefales i høyeste grad.

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, heidileifseth
      Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk fint sted. Fikk teltplass på en egen liten molo. Kunne sitte i teltåpningen og fiske👍🏻
      Bra fasiliteter, rent og ryddig, hyggelige folk 😊 Stille og rolig.
      En plass jeg gjerne kunne vært mer en en natt.

Dato for oppholdet: juni 2020
      Reisetype: Reiste alene
      1  Takk, LilleUlv72
      Anmeldt 6. august 2019

En ypperlig plass for å besøke omliggende steder som feks Rødøy, slik vi hadde planer om. En meget serviceminded vert møter oss med inngående informasjon om hvor og hvordan vi skulle komme oss for å få opplevd Rødøyløva. Dette gjorde at vi ble på Polar camp i to døgn. En flott camping med fine hytter og servicebygg. I tillegg er det muligheter for vask av klær og matlaging. Anbefales 😀

Dato for oppholdet: august 2019
      Takk, AnnetteS1003
      Tonje V, Guest Relations Manager på Polarcamp, Hilstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2020

Vi håper dere fikk oppleve det Helgelandskysten har å by på. Takk for at dere valgte å bo hos oss!