Anmeldt 14. juli 2020

Koselig camping med veldig gjestfri og hyggelig vertskap;)
Gratis utlån av kajakk, utleie av fiskeutstyr og båt. Nydelig beliggenhet og rene, flotte sanitæranlegg.
Kort vei til ferjeleie.
Anbefales ☀️☀️☀️

Takk, vsembundrum
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fine turmuligheter og eneste plassen du kan være så tett på Svartisen isbreen uten å gå.flott fiske og særlig spesielt møte med grindhval vi fikk leie robuste båter med nok HK til en flott fjordsafari.

Takk, 252sveinf
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Takk for et fantastisk opphold på Polar Camping! Vi har stor-kost oss, og fått føle oss som hjemme! Alltid rent og pent, fantastisk gjestfrihet og hjelpsomt personale! Vi har hatt tur med kajakk og koselige grillkvelder i sola☀️ Anbefales på det varmeste!!

1  Takk, 398elises
Anmeldt 20. juni 2020

Verdens hyggeligste vertskap, med utrolig vilje til å yte den beste service. Flotte og velutstyrte hytter, rent og ordentlig, fint område hvor alt av fasiliteter kan benyttes av gjestene. Anbefales i høyeste grad.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, heidileifseth
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk fint sted. Fikk teltplass på en egen liten molo. Kunne sitte i teltåpningen og fiske
Bra fasiliteter, rent og ryddig, hyggelige folk Stille og rolig.
En plass jeg gjerne kunne vært mer en en natt.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene