trondag
        kr 945
      46.6 km fra Polarcamp, Hilstad
      Se flere hoteller i Rødøy
      Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi har hatt en ferieuke med dårlig vær og humøret begynte å dale hos alle sammen. Så kom vi hit til Polarcamp, og fikk oss en skikkelig positiv boost!! Hytten var super med en fantastisk utsikt (på tross av regn og lavt skydekke). Etter å ha gått en tur på området fikk vi oss en nydelig middag i restauranten - fish and chips (lokal fersk fisk), og spilte to runder bowling😊 Men det beste av alt her er den enorme gjestfriheten, som fikk store og små til å føle seg utrolig velkomne!! Takk for oss, vi kommer gjerne igjen!

Takk, Maps57994540016
      Anmeldt 21. juli 2021

Mellomlandet her på vei nordover. Leide campinghytte for 4 personer, nede ved vannet. Vi er 2 voksne og 2 barn på 9 og 12. Vi ble på forhånd anbefalt å spise middag på campingplassens spisested, og inntok en nydelig middag med fish and chips, med hjemmelaget remulade, salat og vannmelon til kun 195,- Smakte fortreffelig!

Selve stedet er veldig koselig, hytta fin og velholdt, og service bygget med toalett/dusj er meget fresht. Det er likevel personalet som virkelig gjorde oppholdet helt fantastisk! De er ekstremt serviceminded og hyggelige! Ungene var litt slitne og lei etter timer i bil, og bare regn, så da de ble tilbudt å spille bowling på stedets x-box med gedigen tv-skjem, var lykken gjort😀.

Etter et herlig måltid, og to runder bowling tuslet vi ned i hytta, mette, glade og fornøyde, ned gode reisetips dir vår videre tur nordover😊👍🏻.

Takk, Anna-Lene312
      Anmeldt 5. juli 2021

Mannen min og jeg leide hytte her en helg, og opplevde hele stedet som fantastisk! Hytta var ren og fin, med svært fin utsikt utover sjøen med fjell i bakgrunnen. Vi fink låne kajakker kostnadsfritt her, i tillegg til leie av båt slik at vi kunne suse litt rundt.

Det beste av alt har vært kundeservicen vi har fått, de som jobber her er utrolig hyggelige og hjelpsomme på alle måter. De finner gode løsninger og er alltid tilstede hvis det er noe.

Anbefaler denne plassen på det sterkeste :)

Takk, 18iselinb
      Anmeldt 1. juli 2021

Driveren er bare superhyggelig og en føler seg velkommen fra første sekund. Flott beliggenhet med fantastisk utsikt til hav og snødekte fjell. Grei plassering kun 2km fra fergeleie. Fin blanding av faste og drop inn kunder

Takk, bjorn91
      Anmeldt 24. juni 2021

Fantastisk flott plass. Vi kom med bobil og ble tildelt en helt fortreffelig plass med midnattsola skinnende inn gjennom Vinduet. Fin resturant med veldig god mat. Flotte turmuligheter og veldig imøtekommende personell 👍 Rene og innbydende sanitæranlegg.

Takk, 986g_rani