Anmeldt 30. juli 2019

Vi var 7 personer som bodde her i en natt. Det første som møter oss når vi kommer inn i huset er grønnsåpelukt og hele huset var skinnende rent, med alle bekvemmeligheter. 4 soverom, bad, wc, kjøkken og stor stue. Stor uteplass med grill og flere sittegrupper. Hyggelig vertskap som stilte opp både for en god prat og om en skulle mangle noe. Huset passer perfekt for en familie eller vennegjeng. Svært hyggelige priser både for leie av huset og båt.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, Henrik Richter H
Anmeldt 5. juli 2015 via mobile enheter

Et flott hus hvor vi bodde en natt. Hadde huset helt for oss selv og opplevde en flott kveld med midnattsolen rett inn gjennom stuevinduene. Alt var rent og ordentlig og god comfort på sengene. Veldig hyggelig vertskap. Her kunne vi gjerne vært lenger.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Kristinesem59