“Fantastisk mat!”
Anmeldelse av Klokkergården

Klokkergården
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Rødøy
Beskrivelse: Klokkergården har bygd opp sine menyer basert på gammle tradisjoner, og gode lokale råvarer. Så her er det mange godbiter. Klokkergården er kjent for sin gode gratinerte fiskegryte, mor sin fiskesuppe, kveitebiff og mere. Klokkergården har alle rettigheter og kan servere gode tilpassede viner til våre retter, samt har et godt utvalg av Cognac/likør til kaffen. I sesongen har vi bordreservasjon på grunn av stor pågang. Du kan reservere bort på telefon: 750 97 333. Restauranten har åpent fra kl. 11.00 til kl. 23.00.
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Flott meny med masse forskjellig. Service meget bra, og godt drikkeutvalg. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Sigurdstover

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

For et fantastisk sted. Vi kom med båt fra Bodø, fikk ble hentet på kaien. Hele stedet oser av historie. Les saken om eier Malin Arntsen i Altaposten. For en tøff dame. Vi lånte sykler mens rommet ble gjort klart og da vi sjekket inn på Predikantloftet ble vi møtt av en hyggelig overraskelse på rommet. Det var rent og helt nydelig over alt. Vi gikk til Rødøyløva (et fjell) og badet på Storsand. Da vi kom tilbake til hotellet spiste vi verdens beste fiskegryte. Forstår godt at den har vært på menyen i over 20 år. De som jobbet der var hyggelige og veldig hjelpsomme. Sengene var fantastiske og den siste overraskelsen var frokosten. Bare det hjemmebakte brødet var verd turen. Et helt magisk sted som jeg håper folk som kommer dit forstår verdien av. Det var verd hver krone. Håper å komme tilbake

1  Takk, elsenygaard
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted, absolutt verd et besøk.
Vi overnattet og nøt en flott 3 retter på Klokkergården etter at vi hadde vært på rødløva.
God mat og god service.
Som prikken over i-en overraske de med en frokost som var helt topp.

Takk, travellinglighte
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

For en atmosfære, for en nydelig mat og hyggelig service. Hele stedet oser av sjel og du føler deg så velkommen. Nydelige retter med ferske og kortreiste råvarer - vi valgte to forretter og to hovedretter (kveite og fiskegryte). Desserten måtte vi dele, da det rett og slett ikke var plass til mer ; )

Takk, Kristinabrovold
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi skulle bestille en vin fra 2016, men de hadde ikke og fikk samme fra 2018 men måtte betale samme pris. Servitøren snakker ikke norsk engang. Ikke en plass jeg kommer tilbake til for å si det sånn.

Takk, lisamaymcdonald

Har du vært i Klokkergården? Del dine erfaringer!