“Ypperlig”
Anmeldelse av Klokkergården

Klokkergården
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Rødøy
Beskrivelse: Klokkergården har bygd opp sine menyer basert på gammle tradisjoner, og gode lokale råvarer. Så her er det mange godbiter. Klokkergården er kjent for sin gode gratinerte fiskegryte, mor sin fiskesuppe, kveitebiff og mere. Klokkergården har alle rettigheter og kan servere gode tilpassede viner til våre retter, samt har et godt utvalg av Cognac/likør til kaffen. I sesongen har vi bordreservasjon på grunn av stor pågang. Du kan reservere bort på telefon: 750 97 333. Restauranten har åpent fra kl. 11.00 til kl. 23.00.
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Hovedretten var veldig bra, kjøpte lammestek. Innleid personale hadde noe å gå på hva gjelder service, men dette var glemt etter besøket ;) En perle langs kysten

Takk, Curiosity720279

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

God mat, forferdelig service, frekke servitører som roper til gjestene og nærmest løper forbi bordet.

Takk, simonx1998
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Vi var innom Klokkergården etter en flott gåtur på øya. Skulle bare ha ei kald øl og nyte omgivelsene i finværet, men bestemte oss for å spise litt og. Maten var helt vanvittig god og til normale restaurant priser. Anbefales! Anbefales! Anbefales!

Takk, merethehundnes
Anmeldt 4. august 2020

Ønsker å anbefale Klokkargården til alle som reiser på Helgeland! Legg ruten innom vakre Rødøya og bestill dere et bord på fantastiske Klokkargården! Nydelig mat i vakre omgivelser. Spesielt egnet for de som kommer med båt, da stedet er flott tilrettelagt for båtfolk. Malin, som driver stedet er et fantastisk serviceinnstilt menneske, og har satt preg på hele øya med mange flotte opplevelser for store og små.

Takk, GlobeTrotting568991
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

OK forrett, Kamskjell, men de var veldig små. Kveite planke til hovedrett. Knusk tørr og alt for mye stekt. Ingen av kelnerens snakket norsk. Ikke at det trenger å gjøre noe, men passet det tradisjonsrike stedet dårlig. Antar at det samme gjelder for kjøkkenet og det virker som om billig arbeidskraft svar høyere prioritert enn kvalitet. Ble også stuet inn i et lite rom med kun to bord. Synd, for det er en fantastisk fin plass.

1  Takk, FinnB66

Har du vært i Klokkergården? Del dine erfaringer!