Orbitz.comUSD 133
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi var fire familier på tur, og bodde 3 netter på havkanten. Rommene var veldig små, og derfor hadde vi bagasjen i bilen. Det var felles toalett og dusj ( en for herrer og en for damer), fordelt på seks dobbeltrom. Rengjøringen i alle fellesområder var elendig ( dusj og toalett ble vasket en gang per dag) . Stedet leier ut kajakker, men har ingen form for innføring av bruk,. Alt er litt tilfeldig, og det virker ikke som stedet satser på noe spesielt. Du får et rom, mat og en brygge. Beskrivelsen på hjemmesiden av dobbeltrom og bilder stemmer ikke. Det er ikke tv på rommet, ingen skap, det er tre kroker til å henge fra seg klær på.

Romtips: Velg et annet sted hvis du vil bo i koselige omgivelser, og ha det rent. Stedet satser heller ikke på padling eller noe annet.
Takk, Guide44975405344
Anmeldt 21. juli 2021

Høy pris og dårlig service
Fin beliggenhet men er kun sjefen som får ta imot mat bestilling og innsjekking. Fører til lang ventetid på mat
Når endelig maten kom var det retter som manglet og ingen unnskyldinger fra servitør

Takk, tombreivik
Anmeldt 30. juni 2021

Mine to voksne ungdommer (20 og 25) inviterte på Helgelandstur som 60-årsgave. Vi hadde en fantastisk liten ferie på Havkanten i august 2020. Kajakk, sykling, båttur, badestamp, avslapning og hyggelig vertskap. Landskapet er helt magisk og bergtagende. Lesning av Roy Jakobsens bøker om Ingrid på Barrøy gir en ekstra dimensjon.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Terje D