Brian F
  • eDreams
51.5 km fra Havkanten Gjestehus
Se flere hoteller i Herøy
Anmeldt 1. desember 2022

Havkanten er en fantastisk plass🙂Spennende ribbtur, nydelig mat, varm og god opplevelse i stampen, og vi møtte en engasjert og historierik vert som virkelig gjorde oppholdet komplett 😃

Kommer tilbake!

Dato for oppholdet: mars 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, eirikoj
Anmeldt 8. november 2022 via mobile enheter

Idyllisk sted på vakre Helgelandskysten, selv i November. Vertskapet fikk oss til å føle oss som hjemme, og vi fikk tid til å nyte stillheten og gjøre ting i vårt tempo. Stor kontrast til hverdagens tjas og mas. Ypperlig service. Perfekt for rekreasjon i en hektisk hverdag. Maten vi fikk servert er noe av det beste vi har opplevd. Michelinstjerne verdig.

Romtips: Bestill ribtur en eller begge veier.
Takk, Hund og F
Anmeldt 7. november 2022 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet med utsikt rett mot havet. Pene og moderne rom. Helt utsøkt mat og en avslappet atmosfære med flere sittegrupper og vedfyrte badestamper på brygga. Å besøke Havkanten anbefales på det sterkeste!

Takk, astrib2016
Anmeldt 6. november 2022

Perfekt fra start til slutt. God service fra verten gjennom hele oppholdet. Fantastiske omgivelser, både inne og ute, gode senger, rent og pent på både rom, bad og allrom. Veldig bra mat! Lokal mat fra nærområdet.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, May-Liss O
Anmeldt 6. oktober 2022

Kjempe fløtt sted for å kose seg og være aktiv. De har tilgjengelig kajakker, tørr- og våtdrakter. Vi hadde et eventyr ful tur gjennom øy, inni kajakk, varmet oss i badestamp og nyttet veldig god lokal mat. Anbefales! :)

Dato for oppholdet: oktober 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet