Sjohoo!!

Gøy båttur, super lokalhistorie! Lokalkjente båtførere som har drevet med dette i årevis. Så... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
mal_ns2017
Strømmen, Norge
God valutta for pengene, og en fin blanding av historie og raske båter med sjøsprøyt!

Veldig bra tur som inneholdt både raske båter, sjøsprøyt og trivelige guider som fortalte litt... les mer

Anmeldt 21. juli 2021
337henrikn
Parkgate, Storbritannia

Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

En fantastisk vakker og intressant tur med rib. En kunnskapsrik og dedikert guide fortalte oss om livet i gamle dager på fiskeværene langt ute til havs. Utrolig vakker natur. Såg havørn. Anbefales på det sterkeste! Ett minne for livet.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, sveamaria
Anmeldt 23. august 2019

Interessant RIB-tur med lærerike stopp underveis. Kristian formidler historien med innlevelse, engasjement og masse kunnskap. Dette er noe han brenner for merker man! Han navigerer også RIB'en varsomt med hensyn til fuglelivet, og det setter jeg veldig stor pris på :) Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, RuneSch
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Hadde en helt super RIB-tur! Interessante stopp med historier om de forskjellige værene vi var innom. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, gunhildg2015
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Hva har skjedd med denne plassen.Vi var der for 3 år siden men nå bærer det preg av forfall.Rommene har ok standard og den ansatte var hyggelig.Vi tenkte å bli med på rafting, men det var mulig bare noe dager.Hvor var vannscooterne og standarden på kajakkene var slik at vi avsto fra av å leie.En utrolig koselig plass men alt virket nesten forlatt.Vi dro etter 1 dag, men denne plassen har mye større potensiale .

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Kjells445
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

RIB-safarien er helt fantastisk! Å få oppleve havet og øyene fra RIB er helt unikt. Rutinert og kunnskapsrikt mannskap som formidler spennende lokalhistorie på en god måte setter virkelig prikken over i-en. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, CNils3n